تماشا کنید: نتیجه حیرت انگیز تست مقاومت گلکسی اس 9

رسانه کلیک - آقای Zack از تیم JerryRigEverything شخصیت محبوبی در دنیای تست مقاومت گوشی ها محسوب می شود و این بار، او تصمیم گرفته تست مقاومت گلکسی اس 9 را اجرا کند.

تماشا کنید: نتیجه حیرت انگیز تست مقاومت گلکسی اس 9

در اولین مرحله از تست مقاومت گلکسی اس 9 میزان خش پذیری این گوشی به بوته آزمایش گذاشته شد. همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می کنید، این گوشی تا نمره پنجم تیغ ها مقاومت کرد و سرانجام تسلیم تیغ شماره 6 شد و هنگام تست تیغ شماره 7، اثرات بیشتری از آن روی بدنه برجای ماند. این موضوع نشان می دهد با یک نمایشگر خوب و با کیفیت روبرو هستیم که توانایی مقاومت در مقابل اثرات سکه و کلید را داراست. در مقام مقایسه باید بگوییم که نمایشگرهای دارای جنس یاقوت کبود تا تیغ شماره 8 در مقابل خش پذیری دوام می آورند.

قسمت خراش از تست مقاومت گلکسی اس 9 به قاب فلزی دور گوشی کشید که در مقابل تیغ اصلاح صورت نتوانست از خود مقاومت نشان دهد و به راحتی خط و خش روی آن ظاهر شد. اما بدنه شیشه ای پشتی دقیقا مانند صفحه نمایش، از این تست پیروز بیرون آمد. همانطور که می دانید، شیشه در مقابل پلاستیک و فلز از قابلیت شکنندگی بالاتری برخوردار است و به همین دلیل، در مقابل ضربات بسیار آسیب پذیرتر است. اما نکته مثبت استفاده از آنها را می توان مقاومت در برابر خط و خش دانست.

متأسفانه اسکنر اثر انگشت گلکسی S9 سامسونگ به وسیله شیشه پوشانده نشده و به همین دلیل، مقاومت بسیار پایینی در برابر خراش از خود نشان می دهد. اما آقای Zack در آزمایش های خود به این موضوع پی برد که با وجود خط و خش هایی که روی اسکنر افتاده، همچنان مانند حالت عادی به کار خود ادامه می دهد!

گلکسی اس ۹ سامسونگ

زمانی که به مرحله تست مقاومت گوشی در مقابل حرارت رسیدیم، زک متوجه شد که گلکسی اس ۹ سامسونگ در مقابل دیگر رقبا مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. پیکسل های این اسمارت فون حدود 12 ثانیه در مقابل شعله دوام آوردند؛ این در حالی است که پوشش ضد چربی نمایشگر (oleophobic coating) خیلی آسیب پذیرتر نشان داد؛ لذا پیشنهاد می کنیم که هیچ گاه گوشی خود را روی وسیله ای قرار ندهید که حرارت زیادی به آن منتقل شود.

اما آخرین مرحله و آسیبی که بر گلکسی اس ۹ سامسونگ وارد می شود، آزمایش خمیدگی است. بدنه آلومینیومی محکم و استفاده از گوریلا گلس 5 در جلو و پشت این گوشی باعث شده تا مقاومت آن در مقابل خمیدگی بسیار بالا برود.

اگر مشتاق به دیدن تست مقاومت گلکسی S9 هستید، پیشنهاد می کنیم ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

ارسال نظر