تصاویر گوشی گوگل پیکسل 3 صورتی رنگ خبرساز شد!

رسانه کلیک - گوگل چند روز دیگر از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصاویر گوشی گوگل پیکسل 3 صورتی رنگ به همراه برادر بزرگتر آن در فضای مجازی منتشر شده است.

تصاویر گوشی گوگل پیکسل 3 صورتی رنگ خبرساز شد!

گوگل در تاریخ 9 اکتبر گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را در معرض دید عموم قرار می دهد. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این دو گوشی هوشمند در فضای مجازی بودیم. در حالی که گزارش ها به رنگ مشکی و سفید این محصولات اشاره کرده بودند، به تازگی شاهد انتشار تصاویر گوشی گوگل پیکسل 3 صورتی رنگ هستیم.

در تصاویر جدید گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در رنگ های سفید، مشکی و صورتی به نمایش گذاشته شدند. این احتمال وجود دارد که گوگل رنگ های بیشتری را برای این محصولات در نظر گرفته باشد. رندرهای گذشته، پرچمداران آینده گوگل را در رنگ سبز نعنایی نشان داده بودند.

بر اساس رندرها و تصاویر منتشر شده، گوشی گوگل پیکسل 3 XL از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد و برادر کوچکتر آن فاقد این ویژگی است. گوگل پیکسل 3 XL دارای حاشیه زیادی در پایین نمایشگر خود است.

پرچمداران آینده گوگل به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شوند. این محصولات در نسخه پایه خود از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند.

انتظار می رود گوشی گوگل پیکسل 3 به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 × 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 مجهز شود. برادر بزرگتر این گوشی هوشمند، گوگل پیکسل 3 XL دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 1440 × 2960 پیکسل است.

گوگل برخلاف روند بازار، برای پرچمداران آینده خود دوربین اصلی تکی در نظر می گیرد. به احتمال زیاد این دوربین کیفیت بالایی دارد. انرژی گوشی گوگل پیکسل 3 را یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و گوگل پیکسل 3 ایکس ال دارای یک باتری 3430 میلی آمپر ساعتی است.

ارسال نظر