گوشی گوگل پیکسل 3 معرفی شد؛ دوربین حرفه ای هوشمند در دستان شما!

رسانه کلیک - شرکت گوگل پس از مدت ها انتظار از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. گوشی گوگل پیکسل 3 از دوربین اصلی تکی و بدنه دو رنگ بهره می برد.

گوشی گوگل پیکسل 3 معرفی شد؛ دوربین حرفه ای هوشمند در دستان شما!

گوگل در مراسمی پرچمداران جدید خود را در معرض دید عموم قرار داد. گوشی گوگل پیکسل 3 دارای طراحی آشنایی است. این دستگاه در بخش جلویی خود یک نمایشگر 5.5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 را میزبانی می کند.

در حالی که گوگل برای این دستگاه بریدگی نمایشگر در نظر نگرفته، حاشیه های اطراف صفحه نمایش دستگاه در مقایسه با گذشته کاهش یافته است. صفحه نمایش این دستگاه از HDR پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند برخلاف بسیاری از پرچمداران بازار به دوربین اصلی تکی مجهز شده است؛ با این حال تصاویر ثبت شده با آن کیفیت بسیار بالایی دارد. این دوربین اصلی دارای رزولوشن 12.2 مگاپیکسل بوده و دریجه دیافراگم آن برابر با f/1.8 است. گوگل برای دوربین این دستگاه از هوش مصنوعی استفاده کرده است.

همانطور که در این مراسم نمایش داده شد، تصاویر گرفته شده با این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار هستند به طوری که می توان از آنها برای جلد روی مجله ها استفاده کرد. گوگل مدعی شده که این گوشی تجربه بی نظیری را برای یک عکاس حرفه ای مطرح به ارمغان آورده است.

جالب است بدانید در این کنفرانس نمونه عکس گرفته شده با این گوشی با تصویر تهیه شده با دوربین گوشی آیفون XS مقایسه شد و به نظر می رسد گوگل پیکسل 3 در شرایط نوری ضعیف تصاویر بهتری را به ثبت می رساند.

در جلوی این محصول دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی قرار دارد. این سنسورها دارای زاویه دید 97 درجه و 75 درجه بهره می برند. سنسور عادی دارای دریجه دیافراگم f/1.8 بوده و سنسور زاویه دید عریض آن دارای دریچه دیافراگم f/2.2 است.

قدرت این محصول را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. گوگل برای این دستگاه 4 گیگابایت رم در نظر گرفته و آن را در نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می کند. این محصول فاقد درگاه کارت حافظه خارجی است.

باتری این دستگاه دارای ظرفیت 2915 میلی آمپر ساعت است. گوشی گوگل پیکسل 3 از شارژر وایرلس پشتیبانی می کند. این محصول اولین گوشی هوشمند گوگل با قابلیت پشتیبانی از شارژر بی سیم محسوب می شود. این محصول از جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید 9 پای بهره می برد.

گوگل جدیدترین پرچمدار خود را به صورت انحصاری توسط اپراتور مخابراتی ورایزون در ایالات متحده آمریکا به فروش می رساند. کاربران می توانند این دستگاه را به صورت آنلاک از گوگل نیز خریداری کنند. این گوشی هوشمند در نسخه آنلاک دارای قیمت پایه 800 دلار است.

ارسال نظر