گوشی های گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال تا ساعاتی دیگر معرفی می شوند

رسانه کلیک - تنها چند ساعت تا معرفی جدیدترین سری گوشی های غول جستجوگر دنیای اینترنت، گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال مانده و اگر تصور کردید افشای مشخصات این محصولات تمامی دارد سخت در اشتباهید، چرا که برخی ویژگی های جدید دوربین این گوشی های هوشمند ظاهرا مشخص شده است.

گوشی های گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال تا ساعاتی دیگر معرفی می شوند

بر اساس آنچه از وب سایت 9to5google به دست رسیده، گوشی گوگل pixel 3 از قابلیت عکسبرداری تصاویر باکیفیت (Top Shot) بهره می برد که طی آن لحظاتی قبل و بعد از استفاده از دکمه شاتر دوربین، گوشی اقدام به تهیه چندین عکس کرده و با بهره گیری از سیستم یادگیری ماشینی بهترین تصویر را در اختیار کاربر قرار می دهد. جالب است بدانید ملاک انتخاب هوشمندانه این گوشی ها مواردی چون لبخند روی چهره و باز و بسته شدن چشم سوژه هاست.

گرچه این قابلیت در روزهای گذشته در رسانه های خبری سر و صدا کرده بود اما ساز و کار و جزییات آن مشخص نبود.

یکی از قابلیت های دیگر که به گوشی های گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال راه پیدا می کند، فوتوبوث (Photobooth) است که تمرکز آن روی عکس های سلفی است. ایده این قابلیت چندان بدیع به نظر نمی رسد، چرا که با استفاده از آن، کاربر می تواند گوشی هوشمند خود را در فاصله قرار داده و فوتوبوث با استفاده از هوش مصنوعی تصمیم می گیرد در زمان مناسب زیباترین تصویر سلفی را تهیه کند. در واقع فوتوبوث با تهیه چندین عکس سلفی به کاربر حق انتخاب بیشتری می دهد.

در گزارش های پیشین نکاتی درباره قابلیت Super Selfies و Super Zoom گوشی های گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال در فضای اینترنت مطرح شد ( گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 دارای قابلیت Super Selfies است ). گرچه اطلاعات چندانی در مورد این قابلیت ها در حال حاضر در دست نیست، اما انتظار می رود پرچمداران جدید شرکت گوگل برای زوم هوشمندانه تر از هوش مصنوعی (AI) بهره ببرند.

یکی از قابلیت های جالبی که طبق گزارش های موجود قرار است گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال را نسبت به پرچمداران سال گذشته غول دنیای تکنولوژی جذاب تر کند، ویژگی تمرکز و ردیابی خودکار سوژه (Subject tracking auto focus) است که همانطور که از نامش پیداست، این امکان را به کاربر می دهد تا سوژه مورد نظرش را به صورت خودکار با دوربین دنبال کند و دیگار نیازی به فوکوس دستی نباشد.

در گزارشی دیگر که از سوی ایوان بلس ، افشاگر معروف دنیای گوشی های هوشمند منتشر شد، شاهد آخرین رندرهای گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال هستیم که به سه رنگ احتمالی مشکی، سفید و خاکی اشاره دارد ( تصاویر گوگل پیکسل 3 به همراه مشخصات آن به اینترنت راه پیدا کرد ).

از طرفی شنیده ها و شایعات نشان می دهد گوگل پیکسل بدون بریدگی نمایشگر و برادر بزرگتر آن، گوگل پیکسل 3 XL همراه با برش نمایشگر به دست مشتریان می رسد. این موضوع در نوع خود جالب است چرا که گوگل در نسل پیشین گوشی های خود علاقه ای به اینگونه نمایشگرها نشان نداده بود و با گوشی سازان مطرح جهان از قبیل آیفون، ال جی، موتورولا و اغلب برندهای چینی ساز مخالف می زد.

همانطور که انتظار می رود، همه علاقه مندان به دنیای تکنولوژی تمایل دارند مشخصات بیشتری از این گوشی های جنجالی گوگل پیش از رونمایی رسمی آنها فاش شود. برای مثال بسیاری از افراد بی صبرانه منتظر اعلام قیمت گوشی های هوشمند جدید این شرکت آمریکایی هستند ( قیمت گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL برملا شد ). اما چاره ای نیست جز اینکه تا کنفرانس معرفی محصولات جدید گوگل که تا ساعاتی دیگر برگزار می شود، صبر کنیم ( مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 ).

رسانه کلیک به رسم همیشه شما را در جریان معرفی پرچمداران گوگل قرار می دهد. در صفحه اصلی کلیک همراه ما باشید.

ارسال نظر