قاب رسمی گوشی گوگل پیکسل 3 به فضای مجازی راه پیدا کرد

رسانه کلیک - گوگل در آینده نزدیک از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصویری از قاب رسمی گوشی گوگل پیکسل 3 منتشر شده است.

قاب رسمی گوشی گوگل پیکسل 3 به فضای مجازی راه پیدا کرد

به تازگی تصویری از قاب رسمی گوشی گوگل پیکسل 3 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. قاب موجود در این تصویر دارای جنس پارچه ای است. در گذشته شاهد انتشار تصاویری از قاب های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در اینترنت بودیم ( قاب های پیکسل 3 از طراحی متفاوت این گوشی هوشمند خبر می دهد ).

قاب رسمی گوشی گوگل پیکسل 3 دارای دو برش است. یکی از این برش ها برای سنسور اثر انگشت در نظر گرفته شده و بریدگی دوم محل قرارگیری دوربین اصلی و فلاش LED را نشان می دهد.

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده گوگل در فضای مجازی منتشر شده است. گوگل تصمیم دارد گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را به دوربین اصلی تکی و دوربین سلفی دوگانه مجهز کند. انتظار می رود این دو اسمارت فون دارای سیستم شناسایی چهره سه بعدی باشند.

قدرت این محصولات را جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون 845 تامین می کند. گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در نسخه پایه خود از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوگل پیکسل 3 با قیمت پایه 999 دلار در بازار کانادا به فروش می رسد ( قیمت گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL برملا شد ). گوگل پیکسل 3 XL به صفحه نمایش برش خورده 6.7 اینچی مجهز می شود و گوگل پیکسل 3 از صفحه نمایش 5.5 اینچی بهره می برد.

گوگل برای محصولات آینده خود سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 را در نظر می گیرد. انرژی گوگل پیکسل 3 را یک باتری 2915 میلی آمپر ساعتی و برادر بزرگتر آن را یک باتری 3430 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

ارسال نظر