محافظ نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 3 به برش نمایشگر اشاره می کند!

رسانه کلیک - در پی انتشار تصویر محافظ نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 3 حرف و حدیث ها پیرامون وجود صفحه نمایش برش خورده در این محصول بالا گرفته است.

محافظ نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 3 به برش نمایشگر اشاره می کند!

گوشی گوگل پیکسل 3 و پیکسل ایکس ال 3 را می توان محصولات آینده شرکت گوگل به حساب آورد. امروز بر اساس تصویر جدیدی که از محافظ نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 3 منتشر شده، ظاهرا باید منتظر گوشی دیگری باشیم که از صفحه نمایش برش خورده آیفون X الهام گرفته است.

همان طور که می دانید، پشتیبانی از ناچ (Notch) یا همان شیار بالایی نمایشگر به عنوان یکی از قابلیت های اندروید P به این سیستم عامل اضافه شده است. در کنار این موضوع، شاهد دو قسمت دایره ای شکل هستیم که باعث گمانه زنی در مورد دوربین سلفی دوگانه شده است.

با توجه به تصویر زیر در قسمت پایین گوشی محفظه ای در نظر گرفته شده که احتمال می رود مربوط به اسپیکر باشد. همچنین به نظر می رسد که محصول نسل بعد گوگل به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز باشد.

محافظ نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 3

سال گذشته پیش از معرفی پیکسل 2، صحبت هایی در مورد اینکه شرکت LG مسئولیت تولید نسل سوم پیکسل را بر عهده خواهد داشت، مطرح شده بود. بد نیست بدانید که تولید پیکسل 2 و پیکسل XL 2 به ترتیب بر عهده HTC و ال جی بوده است. در حال حاضر اطلاعات موثقی در این مورد در دسترس نیست و باید منتظر گذشت زمان و تأیید اطلاعات از سوی مقامات گوگل باشیم.

به یاد داشته باشید که تصویر محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 3 در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است، لذا نمی توان آن را قابل اطمینان دانست. از طرف دیگر نیز هنوز 4 الی 5 ماه تا رونمایی از نسل سوم گوشی پیکسل باقی مانده است، لذا در طی این دوره اتفاقات زیادی ممکن است روی دهد.

ارسال نظر