تصاویر جدید گوشی گوگل پیکسل 3 XL خبر از بدنه دورنگ آن می دهد

رسانه کلیک - تصاویر جدید گوشی گوگل پیکسل 3 XL در فضای مجازی منتشر شد. این دستگاه از برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی بهره می برد.

تصاویر جدید گوشی گوگل پیکسل 3 XL خبر از بدنه دورنگ آن می دهد

در حالی که تنها چند روز تا معرفی گوشی های جدید گوگل زمان باقی مانده است، انتشار اطلاعات در رابطه با این محصولات تمامی ندارد. در گذشته شاهد انتشار گزارش ها، شایعات و تصاویر زیادی از گوشی های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در فضای مجازی بودیم.

به تازگی تصاویر جدید گوشی گوگل پیکسل 3 XL در اختیار رسانه ها قرار گرفته که این دستگاه را در رنگ مشکی به نمایش می گذارد. طراحی این دستگاه تفاوتی با رندرهای گذشته ندارد.

این گوشی هوشمند مانند نسل گذشته خود از بدنه دو رنگ بهره می برد. گوگل برای این محصول خود دوربین اصلی تکی در نظر گرفته که انتظار می رود کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

گوگل پیکسل 3 XL دارای نمایشگر برش خورده است. این بریدگی دوربین سلفی دوگانه و سیستم شناسایی چهره سه بعدی را میزبانی می کند. این دستگاه از نمایشگر 6.7 اینچی بهره می برد که رزولوشن آن برابر با 2960 × 1440 پیکسل است. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به 494 پیکسل در هر اینچ می رسد.

[lightgallery images="192457,192458"]

در گذشته شاهد افشای مشخصات این گوشی هوشمند بودیم. این دستگاه برای تامین قدرت خود به چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می شود. گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال در نسخه پایه خود از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

انرژی این محصول را یک باتری 3430 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. در بخش پشتی این دستگاه شاهد خودنمایی یک سنسور 12 مگاپیکسلی هستیم. در جلوی این دستگاه دو دوربین 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را به ثبت می رساند.

این دستگاه به جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید 9 مجهز می شود. با توجه به استفاده از دوربین اصلی دوگانه در بسیاری از محصولات موجود در بازار، برای بررسی عملکرد دوربین گوگل پیکسل 3 XL باید تا زمان معرفی آن صبر کنیم.

ارسال نظر