گوشی گوگل پیکسل 3 XL مجهز به برش نمایشگر از راه رسید

رسانه کلیک - پرچمدار جدید گوگل به صورت رسمی معرفی شد. گوشی گوگل پیکسل 3 XL از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد که دو سنسور دوربین را میزبانی می کند.

گوشی گوگل پیکسل 3 XL مجهز به برش نمایشگر از راه رسید

گوگل در مراسم خود از یک پرچمدار غول پیکر رونمایی کرد. گوشی گوگل پیکسل 3 XL دارای طراحی مشابه با رندرهای منتشر شده از آن است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.3 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن 2960 × 1440 پیکسل مجهز شده است. این صفحه نمایش برش خورده از نسبت تصویر 18.5:89 بهره می برد.

گوشی گوگل پیکسل 3 XL

نمایشگر این گوشی هوشمند از قابلیت HDR و صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند. گوگل برای محافظت از نمایشگر این دستگاه از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 استفاده کرده است.

انرژی این اسمارت فون را یک باتری 3430 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. گوشی گوگل پیکسل 3 XL از شارژر وایرلس 10 واتی پشتیبانی می کند. با استفاده از سیم می توان این دستگاه را سریع تر شارژ کرد.

گوشی گوگل پیکسل 3 XL از دوربین اصلی تکی بهره می برد. این دوربین دارای رزولوشن 12.2 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر است. کاربر می تواند برای ثبت تصاویر از حالت +HDR استفاده کند.

هوش مصنوعی در نظر گرفته شده برای دوربین این دستگاه کاربردهای مختلف دارد که برای مثال می توان به قابلیت Super Res Zoom اشاره کرد.

گوشی گوگل پیکسل 3 XL

در جلوی گوشی گوگل پیکسل 3 XL شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه هستیم. سنسورهای 8 مگاپیکسلی این دوربین دارای زاویه دید 97 درجه و 75 درجه است.

این دستگاه از اسپیکر استریو بهره می برد و گوگل جک 3.5 میلی متری هدفون را از آن حذف کرده است. پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 قدرت جدیدترین پرچمدار گوگل را تامین می کند. خریداران می توانند این دستگاه را در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند که هر دو نمونه از 4 گیگابایت رم بهره می برد.

گوگل سنسور اثر انگشت این دستگاه را روی پنل پشتی آن قرار داده است. گوشی گوگل پیکسل 3 XL با قیمت پایه 900 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر