چرا نسل اول گوگل پیکسل هنوز ارزش خرید دارد؟

رسانه کلیک - در اکتبر سال 2016 از نسل اول گوگل پیکسل رونمایی شد. کاربران در زمان عرضه از این محصول استقبال زیادی کردند. این دستگاه با عمر بیش از یکسال هنوز ارزش خرید بالایی دارد.

چرا نسل اول گوگل پیکسل هنوز ارزش خرید دارد؟

بیش از یکسال از معرفی نسل اول گوگل پیکسل زمان می گذرد با این وجود این دستگاه هنوز از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این محصول نسبت به رقبای خود مزایای زیادی دارد. در این مطلب به بیان دلایل خرید این دستگاه می پردازیم، با کلیک همراه باشید.

اندروید خام و بروزرسانی نرم افزاری

اولین موردی که کاربران در هنگام خرید گوشی های پیکسل مدنظر قرار می دهند، بروزرسانی های نرم افزاری است. محصولاتی که از اندروید خام بهره می برند عملکرد سریعی دارند و در آن ها خبری از اپلیکیشن های اضافه نیست.

در صورتی که دستگاه های ساخت گوگل را خریداری کنید، بروزرسانی ها زودتر از بقیه کاربران در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر بروزرسانی های اصلی، هر ماه پچ های امنیتی برای کاربران عرضه می شود که باگ های دستگاه نیز توسط آن ها رفع خواهد شد.

در زمان معرفی نسل اول گوگل پیکسل این غول جستجوی اینترنتی پشتیبانی نرم افزاری دو ساله از این دستگاه را اعلام کرد، بنابراین خریداران تا دو سال علاوه بر نسخه های اصلی اندروید قادر به دریافت پچ های امنیتی ماهانه نیز خواهند بود.

صاحبان محصولات پیکسل در زمان معرفی نسخه جدید اندروید نیازی به صبر چند هفته ای و یا چند ماهه ندارند و در همان روزهای اولیه نسخه جدید را دریافت می کنند. گوگل معمولا قبل از عرضه رسمی یک نسخه از اندروید، نسخه های پیش نمایش آن را عرضه می کند که دارندگان گوشی های پیکسل می توانند به راحتی آن ها را نصب کنند.

نسل اول گوگل پیکسل طراحی مناسبی دارد

در نگاه اول می توان به طراحی نسل اول گوگل پیکسل ایراد گرفت زیرا این دستگاه برخلاف گوشی های امروزی از طراحی تمام صفحه بهره نمی برد. با این وجود این مدل دارای طراحی بهتری نسبت به نسل دوم خود است و همچنین حس بهتری را به کاربر منتقل می کند.

اگر طراحی تمام صفحه و نسبت تصویر 18:9 برای کاربر از اهمیت بالایی برخوردار نباشد و یا به عبارتی اولویت اولش محسوب نشود، می توان خرید نسل اول گوگل پیکسل را به او پیشنهاد کرد.

دوربینی که هنوز باکیفیت است

در زمان عرضه نسل اول گوگل پیکسل کیفیت دوربین این دستگاه همه را متعجب کرد. کیفیت بالای دوربین این دستگاه به گونه ای است که می توان حتی با عمر نزدیک به 2 سال، خریدش را به علت دوربین مورد استفاده در آن به کاربران پیشنهاد کرد.

این دستگاه از دوربین 12.3 مگاپیکسلی بهره می برد که دارای دریچه دیافراگم f/2.0 است. گوگل برای افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده از یادگیری ماشینی در دوربین نسل اول گوگل پیکسل استفاده کرده است.

قیمت مناسب نسل اول گوگل پیکسل

گوگل بعد از سال ها توسعه محصولات نکسوس تصمیم گرفت آن ها را بازنشسته کند و دستگاه های پیکسل را به عنوان جایگزین روانه بازار کند. این موضوع باعث شد که با افزایش قیمت این مدل ها مواجه شویم.

در حال حاضر این دستگاه کاهش قیمت را تجربه کرده است و می توان آن را با پرداخت مبلغی نزدیک به 500 دلار مورد خریداری قرار داد. در این محدوده قیمتی کاربران تنها قادر به خرید دستگاه های میان رده موجود در بازار هستند.

نظر شما در رابطه با نسل اول گوگل پیکسل چیست؟ آیا این دستگاه در لیست خرید شما قرار دارد؟

ارسال نظر