نسخه میان رده گوگل پیکسل به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود

رسانه کلیک - به نظر می رسد نسخه میان رده گوگل پیکسل در حال توسعه باشد. بر اساس گزارشی جدید قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون 710 تامین می کند.

نسخه میان رده گوگل پیکسل به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود

چند ماه پیش گزارشی در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه نسخه ارزان قیمت گوگل پیکسل برای بازار هند در حال توسعه است. این گزارش به معرفی این گوشی هوشمند در ماه جولای اشاره کرده بود. با این حال تا به امروز گزارش جدیدی در رابطه با این محصول منتشر نشده است.

به تازگی گزارش جدیدی در رابطه نسخه میان رده گوگل پیکسل منتشر شده که خبر از معرفی این دستگاه در سال آینده میلادی می دهد. بر اساس گفته رولند کوانت گوگل در حال توسعه یک گوشی هوشمند مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 است. او اعلام کرده که این دستگاه در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی می شود.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با یکسان بودن این مدل با نسخه مخصوص بازار هند اظهار نظر دقیقی کرد. با توجه پردازنده مورد استفاده در این اسمارت فون می توان آن را یک دستگاه بالارده در نظر گرفت ( ظاهر گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال پیش از رونمایی لو رفت ).

شیائومی Mi 8 SE چند روز پیش به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 710 به صورت رسمی معرفی شد. در صورتی که گوگل تصمیم بگیرد نسخه میان رده پیکسل را سال آینده میلادی روانه بازار کند، اسنپدراگون 710 در مقایسه با امسال پردازنده ضعیف تری محسوب می شود ( پردازنده اسنپدراگون 710 با لیتوگرافی 10 نانومتری و هوش مصنوعی معرفی شد ).

در حالی که در رابطه با قیمت نسخه میان رده گوگل پیکسل اطلاعاتی منتشر نشده است، انتظار می رود این دستگاه با قیمتی نزدیک به 500 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد.

گوگل با خرید بخش گوشی های هوشمند اچ تی سی قصد دارد که در بازار اسمارت فون ها تبدیل به رقیبی جدی برای اپل شود. با توجه به این موضوع معرفی نسخه ارزان تر گوگل پیکسل می تواند یک استراتژی مناسب باشد.

ارسال نظر