تصاویر جدید آنر نوت 10 خبر از نمایشگر غول پیکر این دستگاه می دهد

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر جدید آنر نوت 10 در فضای مجازی منتشر شده است. انتظار می رود آنر در آینده نزدیک از این گوشی هوشمند رونمایی کند.

تصاویر جدید آنر نوت 10 خبر از نمایشگر غول پیکر این دستگاه می دهد

در روزهای اخیر اطلاعات زیادی در رابطه با آنر نوت 10 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. امروز تصاویر جدید آنر نوت 10 در فضای مجازی منتشر شده که نمایشگر غول پیکر آن را به نمایش می گذارد.

در این تصاویر شاهد قرارگیری این گوشی هوشمند در کنار کنسول بازی نینتندو سوییچ هستیم. به نظر می رسد منبع منتشر کننده این تصاویر برای نمایش ابعاد بزرگتر نمایشگر محصول آینده آنر از نینتندو سوییچ استفاده کرده است.

بر اساس اطلاعات گذشته آنر نوت 10 به نمایشگر 6.9 اینچی مجهز می شود. دستگاه موجود در این تصاویر از حاشیه های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خود بهره می برد. این گوشی هوشمند به علت عدم وجود بریدگی نمایشگر، دارای نسبت تصویر 18:9 است ( پنل جلویی آنر نوت 10 در تصویری جدید لو رفت؛ دستگاهی بدون حاشیه نمایشگر ).

در حالی که آنر نوت 10 از نمایشگر بزرگتری در مقایسه با کنسول بازی نینتندو سوییچ بهره می برد، به علت حاشیه های کم نمایشگر کوچک تر است. کنسول بازی Nintendo Switch ابعادی برابر با 14 × 101.6 × 238.7 میلی متر دارد.

در گذشته این گوشی هوشمند با شماره مدل RVL-AL09 در گیک بنچ حضور پیدا کرده بود که برخی از مشخصات فنی آن را به نمایش می گذاشت. قدرت آنر نوت 10 را پردازنده Kirin 970 با فرکانس 1.84 گیگاهرتز تامین می کند. در کنار این پردازنده از 6 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است ( گوشی آنر نوت 10 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ استفاده از پردازنده Kirin 970 ).

این محصول دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 است و به احتمال زیاد از فناوری GPU Turbo بهره می برد. در حالی که هواوی در رابطه با تاریخ رونمایی از این محصول اظهار نظری نکرده است، یک گزارش خبر از معرفی آن در تاریخ 26 جولای می دهد.

در گذشته تصاویری از نسخه رولز رویس این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود ( تصاویر نسخه رولز رویس آنر نوت 10 در اینترنت منتشر شد ).

ارسال نظر