پنل جلویی آنر نوت 10 در تصویری جدید لو رفت؛ دستگاهی بدون حاشیه نمایشگر

رسانه کلیک - شرکت آنر قصد دارد در آینده از یک گوشی غول پیکر رونمایی کند. به تازگی تصویری از پنل جلویی آنر نوت 10 در اینترنت منتشر شده است.

پنل جلویی آنر نوت 10 در تصویری جدید لو رفت؛ دستگاهی بدون حاشیه نمایشگر

در هفته های آینده دو گوشی هوشمند جدید مجهز به نمایشگرهای با ابعاد بزرگ معرفی می شوند. در تاریخ 19 جولای با گوشی شیائومی Mi Max 3 ملاقات خواهیم کرد و سپس از گوشی آنر نوت 10 رونمایی می شود (تاریخ معرفی می مکس 3 اعلام شد؛ ملاقات با غول شیائومی در 28 تیر ماه ).

در حالی که آنر زمان معرفی گوشی هوشمند بعدی خود را مشخص نکرده است، انتظار می رود در آینده نزدیک این محصول در معرض دید عموم قرار بگیرد. در گذشته تصاویری از این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده بود.

به تازگی تصویری از پنل جلویی آنر نوت 10 لو رفته است. بر اساس این تصویر محصول آینده شرکت آنر فاقد برش نمایشگر است. در گزارش های اخیر به این موضوع اشاره شده بود که شرکت آنر موفق به فروش 3 میلیون دستگاه آنر 10 شده است.

در گذشته شایعات ادعا کرده بودند که آنر نوت 10 به بریدگی صفحه نمایش مجهز می شود. با این حال تصویر جدیدی که از پنل جلویی آنر نوت 10 منتشر شده این موضوع را رد می کند.

بر اساس این تصویر نمایشگر آنر نوت 10 حاشیه های بسیار کمی دارد. انتظار می رود این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.9 اینچی با فناوری سوپر امولد و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شود. نسبت تصویر این صفحه نمایش برابر با 18:9 است.

به احتمال زیاد قدرت این اسمارت فون را پردازنده Kirin 970 تامین می کند و به 6 گیگابایت رم مجهز می شود. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 24 و 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. این احتمال وجود دارد که آنر نوت 10 در تاریخ 26 جولای به صورت رسمی معرفی شود.

ارسال نظر