گوشی آنر نوت 10 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ استفاده از پردازنده Kirin 970

رسانه کلیک - در آینده نزدیک از گوشی آنر نوت 10 رونمایی می شود. این دستگاه به تازگی در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده است.

گوشی آنر نوت 10 در گیک بنچ حضور پیدا کرد؛ استفاده از پردازنده Kirin 970

آنر زیرمجموعه شرکت هواوی بوده که قصد دارد در آینده نزدیک از یک اسمارت فون جدید رونمایی کند. گوشی آنر نوت 10 اخیرا در بنچمارک Geekbench حضور پیدا کرده است. این دستگاه با شماره مدل RVL-AL09 به پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.84 گیگاهرتز مجهز شده است. این پردازنده را 6 گیگابایت رم همراهی می کند.

در حالی که در این بنچمارک به مدل پردازنده اشاره نشده است، انتظار می رود با چیپست Kirin 970 روبه‌رو باشیم. هواوی میت 10 پرو از پردازنده Kirin 970 بهره می برد که دارای فرکانس یکسان و امتیازهای مشابه با چیپست مورد استفاده در گوشی آنر نوت 10 است.

این محصول جدید شرکت آنر در بخش تک هسته ای بنچمارک گیک بنچ موفق به کسب امتیاز 1901 شده است. در بخش چند هسته ای گوشی آنر نوت 10 امتیاز 6818 را به ثبت رسانده است. بر اساس Geekbench این دستگاه به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 بهره می برد.

در گذشته برخی از مشخصات فنی آنر نوت 10 در فضای مجازی منتشر شده بود. این دستگاه به نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن 2K مجهز می شود. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد که دارای سنسورهای 16 مگاپیکسلی است ( آنر نوت 10 دارای نمایشگر 6.9 اینچی با فناوری AMOLED است ).

سنسور اثر انگشت آنر نوت 10 بر روی پنل پشتی این دستگاه حضور دارد. بر اساس افشاگری های گذشته انرژی محصول آینده آنر را یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. انتظار می رود در این محصول از فناوری GPU Turbo استفاده شود ( سورپرایز هواوی از راه رسید؛ تکنولوژی GPU Turbo انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند ).

ارسال نظر