تاریخ معرفی آنر نوت 10 اعلام شد

رسانه کلیک - تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با گوشی آینده آنر در فضای مجازی منتشر شده است. این برند به تازگی تاریخ معرفی آنر نوت 10 را اعلام کرد.

تاریخ معرفی آنر نوت 10 اعلام شد

هواوی به تازگی تاریخ معرفی آنر نوت 10 را در اختیار رسانه ها قرار داده است. از این گوشی هوشمند در تاریخ 31 جولای رونمایی می شود. آنر ادعا می کند که این دستگاه در مقایسه با محصولات دیگر سرعت بیشتری دارد.

در گذشته نه چندان دور، مدیر شرکت آنر اعلام کرده بود توسعه آنر نوت 10 نزدیک به 2 سال طول کشیده است. گفته می شود این گوشی هوشمند علاوه بر GPU Turbo به یک قابلیت ویژه دیگر نیز مجهز می شود ( سورپرایز هواوی از راه رسید؛ تکنولوژی GPU Turbo انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند ).

در روزهای گذشته تصاویری از این دستگاه به همراه کنسول بازی نینتندو سوییچ در فضای مجازی منتشر شده بود. در این تصاویر صفحه نمایش بزرگ آنر نوت 10 به خوبی قابل مشاهده بود ( تصاویر جدید آنر نوت 10 خبر از نمایشگر غول پیکر این دستگاه می دهد ). گزارش های گذشته به نمایشگر 6.9 اینچی این گوشی هوشمند اشاره می کردند.

انتظار می رود صفحه نمایش سوپر امولد این دستگاه دارای رزولوشن +QHD باشد. قدرت این محصول شرکت آنر را پردازنده Kirin 970 تامین می کند. شایعات به عرضه این اسمارت فون در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره دارد. انتظار می رود هر دو نسخه به 6 گیگابایت رم مجهز شود.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 24 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 و پورت USB Type-C اشاره کرد ( تصاویر نسخه رولز رویس آنر نوت 10 در اینترنت منتشر شد ).

این گوشی هوشمند در رنگ های مختلفی در اختیار خریداران قرار می گیرد که از میان آن ها می توان به نقره ای، مشکی و قرمز اشاره کرد. بر اساس اطلاعاتی که در گذشته در اینترنت منتشر شده بود، این شرکت چینی قصد دارد از نسخه رولز رویس آنر نوت 10 نیز رونمایی کند. گفته می شود این محصول با قیمت 1499 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر