گوشی هوشمند آنر نوت 10 مجهز به نمایشگر 6.95 اینچی معرفی شد

رسانه کلیک - پس از انتشار شایعات و گزارش های فراوان، گوشی هوشمند آنر نوت 10 به صورت رسمی رونمایی شد. این دستگاه دارای نمایشگر 6.95 اینچی است.

گوشی هوشمند آنر نوت 10 مجهز به نمایشگر 6.95 اینچی معرفی شد

در بازار چندین محصول با نمایشگر غول پیکر وجود دارد که برای مثال می توان به شیائومی Mi MAX 3 اشاره کرد. در همین راستا شرکت آنر از گوشی هوشمند آنر نوت 10 رونمایی کرده است. این دستگاه غول پیکر از مشخصات فنی مناسب و طراحی جذابی بهره می برد. در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

طراحی

این محصول شرکت آنر ابعاد بزرگی دارد. آنر برای این اسمارت فون یک نمایشگر 6.95 اینچی با فناوری AMOLED و نسبت تصویر 18.5:9 در نظر گرفته است. در این گوشی هوشمند شاهد حضور شیشه محافظ 2.5D بر روی پنل جلویی و پشتی هستیم.

این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل گذشته خود از حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر بهره می برد و همچنین عرض کمتری دارد. این موضوع ارگونومی این دستگاه را افزایش داده است. این محصول در دو رنگ آبی و مشکی به بازار عرضه می شود.

گوشی هوشمند آنر نوت 10 برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار فاقد برش نمایشگر است. در حالت کلی این اسمارت فون از طراحی جذابی بهره می برد و به حاشیه های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش مجهز شده است.

مشخصات فنی

روشنایی صفحه نمایش امولد این محصول به 600 نیت می رسد. این نمایشگر از HDR10 پشتیبانی می کند که تجربه کاربری بهتری را در اختیار خریدار قرار می دهد. علاوه بر HDR10، شرکت آنر برای بهبود کیفیت تصاویر در این گوشی هوشمند از هوش مصنوعی نیز استفاده کرده است که باعث افزایش 20 درصدی کیفیت ویدیوها می شود.

گوشی هوشمند آنر نوت 10 از اسپیکرهای استریو بهره می برد که از Dolby Atoms پشتیبانی می کنند. آنر برای بهبود کارایی این محصول خود را به CPU Turbo و GPU Turbo مجهز کرده است.

از مشخصات فنی این دستگاه می توان به پردازنده Kirin 970، حداکثر 8 گیگابایت رم و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این محصول از شارژ سریع 4.5 آمپری پشتیبانی می کند که باعث می شود باتری آنر نوت 10 در مدت زمان 2 ساعت کاملا شارژ شود.

در بخش پشتی آنر Note 10 دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 24 مگاپیکسلی خودنمایی می کند که از لرزشگیر هوش مصنوعی بهره می برند. این دوربین قادر به ثبت تصاویر پرتره و شناسایی صحنه است.

قیمت و زمان عرضه

گوشی هوشمند آنر نوت 10 در نسخه های مختلف و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. در ادامه قیمت این محصول را مشاهده می کنید:

  • 6 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی: 410 دلار
  • 6 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 468 دلار
  • 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی: 527 دلار

فروش این گوشی هوشمند از امروز در کشور چین آغاز می شود. در حالی که هر دو گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 و آنر نوت 10 از نمایشگرهای غول پیکری بهره می برند، هر کدام از آن ها برای افراد خاصی طراحی شده اند. لازم به ذکر است؛ محصول شیائومی قیمت کمتری دارد.

ارسال نظر