پرچمدار آینده اچ تی سی با امکان پشتیبانی از اینترنت 5G در راه است

رسانه کلیک - شرکت اچ تی سی در حال توسعه یک محصول جدید است. پرچمدار آینده اچ تی سی به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده و از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند.

پرچمدار آینده اچ تی سی با امکان پشتیبانی از اینترنت 5G در راه است

پرچمدار آینده اچ تی سی در سال 2019 معرفی می شود. در حالی که این شرکت تایوانی وضعیت مالی مناسبی ندارد، توسعه گوشی های هوشمند خود را متوقف نمی کند.

بر اساس اطلاعات جدید، این شرکت در حال توسعه محصولی مجهز به چیپست اسنپدراگون 855 است. این پردازنده بر پایه لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه پیدا می کند. این معماری باعث کاهش مصرف انرژی این تراشه می شود.

شرکت های اپل و هواوی زودتر از کوالکام پردازنده های 7 نانومتری خود را وارد دنیای گوشی های هوشمند می کنند. پردازنده Kirin 980 و اپل A12 دارای معماری 7 نانومتری هستند ( پردازنده کایرین 980 معرفی شد؛ اولین چیپست 7 نانومتری جهان ). اپل چند روز دیگر از آیفون های جدید مجهز به این پردازنده رونمایی می کند.

پرچمدار آینده اچ تی سی به علت استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند. این چیپست دارای مودم اسنپدراگون X50 است. در حالی که بخش بزرگی از پردازنده های اسنپدراگون 855 به مودم X24 4G LTE مجهز می شوند، شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند می توانند برای استفاده از شبکه ارتباطی 5G این تراشه را با مودم X50 خریداری کنند.

در صورتی که پرچمدار آینده اچ تی سی قادر به پشتیبانی از اینترنت 5G باشد، این برند بالاتر از شرکت های دیگری مانند سامسونگ قرار می گیرد. به احتمال زیاد گلکسی S10 از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی نمی کند ( گوشی سامسونگ گلکسی S10 از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند؟ ).

اچ تی سی وضعیت مناسبی در بازار گوشی های هوشمند ندارد. با توجه به این موضوع این برند تایوانی باید محصولات مناسبی را روانه بازار کند. در حال حاضر محصولات میان رده و پایین رده حاشیه سود پایینی دارند. در همین راستا توسعه گوشی های پرچمدار می تواند وضعیت مالی اچ تی سی را بهبود دهد.

ارسال نظر