طراحی متفاوت گوشی اچ تی سی U12 با قاب سفید مات

رسانه کلیک - کمپانی HTC که به نظر می رسد در بازار گوشی ها در حال محو شدن است، قصد دارد با معرفی گوشی اچ تی سی U12 اوضاع را تغییر داده و مجددا به روزهای اوج خود برگردد.

طراحی متفاوت گوشی اچ تی سی U12 با قاب سفید مات

همانطور که می دانید شرکت HTC دوران خوشایندی را در بازار اسمارت فون ها سپری نمی کند و برخی تحلیلگران و علاقمندان دنیای تکنولوژی، معتقد هستند که این برند باید کوله بار خود را بسته و از مسیر تولید تلفن هوشمند کوچ کند.

اما مسئولان این کمپانی تایوانی در تلاش هستند تا با معرفی گوشی اچ تی سی U12 تمامی این تصورات را تغییر داده و مجددا نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. چندی پیش اطلاعاتی در مورد پردازنده و نمایشگر این اسمارت فون در رسانه ها منتشر شد. اما حالا نوبت به طراحی آن رسیده است.

آنها تصمیم گرفته اند تا با ایجاد تغییراتی کوچک، گوشی اچ تی سی یو 12 را با رنگ سفید مات عرضه کنند. این خبر را یکی از منابع نزدیک به این شرکت HTC منتشر کرده و عنوان داشته که این تلفن هوشمند فوق العاده زیباست، چرا که بدنه آن قرار است به صورت کامل از شیشه طراحی شود.

گوشی اچ تی سی U12 در پشت بدنه دارای دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت خواهد بود و لبه های منحنی در جلو و پشت دستگاه، زیبایی خاصی به آن می بخشد.

در حال حاضر متأسفانه تصویری از رنگ سفید مات منتشر نشده، اما به محض درز اطلاعات بیشتر در مورد اچ تی سی یو 12، شما را در جریان می گذاریم. محصول جدید کمپانی تایوانی بر اساس زمان بندی، در ماه آوریل معرفی خواهد شد و قیمت آن نیز طبق حدس و گمان ها، حدود 880 دلار پیش بینی شده است.

بر اساس شایعات پیشین، گوشی اچ تی سی U12 از نمایشگر 6 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم بهره مند است.

در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا معرفی این تلفن هوشمند می تواند HTC را مجددا به دوران اوجش بازگرداند یا خیر.

ارسال نظر