گوشی هواوی میت ۲۰ با پردازنده کایرین 980 و رابط کاربری EMUI 9.0 کولاک می کند!

رسانه کلیک - گوشی هواوی میت ۲۰ در تاریخ 16 اکتبر معرفی می شود. هواوی به تازگی به عملکرد فوق العاده این گوشی هوشمند به دلیل استفاده از پردازنده کایرین 980 و EMUI 9.0 اشاره کرده است.

گوشی هواوی میت ۲۰ با پردازنده کایرین 980 و رابط کاربری EMUI 9.0 کولاک می کند!

شرکت هواوی اخیرا از جدیدترین چیپست خود، Kirin 980 رونمایی کرد ( پردازنده کایرین 980 معرفی شد؛ اولین چیپست 7 نانومتری جهان ). هم اکنون این کمپانی در حال توسعه رابط کاربری EMUI 9.0 بر اساس سیستم عامل اندروید 9 است. این رابط کاربری در مقایسه با گذشته سرعت بالاتری دارد.

به تازگی مدیر بخش نرم افزار هواوی در مصاحبه ای با رسانه ها، اطلاعاتی در رابطه با پرچمداران آینده این غول فناوری چینی منتشر کرده است. بر اساس ادعای Dr. Wang، گوشی هواوی میت ۲۰ عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت.

گوشی های سری میت 20 شامل میت 20 و میت 20 پرو به پردازنده کایرین 980 و سیستم عامل پیش فرض اندروید پای با رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز می شوند. رابط کاربری جدید هواوی قادر به کنترل میزان مصرف پردازنده است.

هواوی در گذشته نه چندان دور فناوری GPU Turbo را معرفی کرد ( سورپرایز هواوی از راه رسید؛ تکنولوژی GPU Turbo انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند ). این تکنولوژی می تواند به همراه پردازنده Kirin 980 عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.

به اعتقاد Dr. Wang، شرکت های دیگر تنها قادر به توسعه نرم افزار و یا تراشه هستند؛ با این حال هواوی در هر دو زمینه فعالیت گسترده ای دارد. هواوی 6 سال پیش رابط کاربری EMUI را معرفی کرد. در سال 2016 تعداد 190 میلیون کاربر از EMUI استفاده می کردند. آمارهای جدید به استفاده 350 میلیون نفر از این رابط کاربری اشاره دارد.

در حالی که هواوی رابط کاربری EMUI 9.0 را معرفی کرده، اطلاعاتی در رابطه با تمامی ویژگی های آن در اختیار رسانه ها قرار نداده است. این رابط کاربری به ژست های حرکتی مانند آیفون X مجهز می شود، البته کاربران در بازارهای جهانی می توانند این قابلیت را غیر فعال کنند.

ارسال نظر