رندرهای رسمی هواوی میت 20 به برش نمایشگر قطره ای اشاره می کند

رسانه کلیک - رندرهای رسمی هواوی میت 20 به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این رندرها، پرچمدار آینده هواوی به برش نمایشگر قطره ای و دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود.

رندرهای رسمی هواوی میت 20 به برش نمایشگر قطره ای اشاره می کند

هواوی از پرچمداران جدید خود، میت ۲۰ و میت 20 پرو در تاریخ 16 اکتبر در شهر لندن رونمایی می کند. در گذشته شاهد انتشار رندرهای هواوی میت 20 پرو بودیم و حال رندرهای رسمی هواوی میت 20 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس رندرهای جدید، هواوی میت 20 از برش نمایشگر قطره ای بهره می برد که باعث می شود این دستگاه نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی داشته باشد.

پرچمدار آینده هواوی به نمایشگر 6.43 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. در بخش پشتی این دستگاه شاهد حضور دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED هستیم.

در حالی که گزارش ها به حضور سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در هواوی میت 20 پرو اشاره می کنند، برادر کوچکتر آن دارای اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی خود است. سنسور اثر انگشت هواوی میت 20 زیر دوربین اصلی آن قرار دارد.

قدرت پرچمداران آینده شرکت هواوی را پردازنده Kirin 980 تامین می کند. این پردازنده توسط لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. گوشی میت 20 به 4/6/8 گیگابایت رم مجهز می شود و در نسخه های مختلف با 64/128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

انتظار می رود این دستگاه به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری EMUI 8.2 باشد. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از فناوری شارژ سریع تامین می کند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، گوشی هواوی میت 20 با قیمت پایه 850 دلار و هواوی میت 20 پرو با قیمت پایه 1100 دلار به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر