تیزر آنر نوت 10 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه اشاره دارد

رسانه کلیک - به تازگی شرکت آنر اطلاعاتی را در رابطه با محصول آینده خود منتشر کرده است. تیزر آنر نوت 10 از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه خبر می دهد.

تیزر آنر نوت 10 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه اشاره دارد

در تاریخ 31 جولای به صورت رسمی از فبلت آنر نوت 10 رونمایی خواهد شد ( تاریخ معرفی آنر نوت 10 اعلام شد ). این دستگاه به نمایشگر 6.9 اینچی مجهز می شود تا لقب بزرگترین گوشی تولیدی برند آنر را یدک بکشد. در گذشته این اسمارت فون در TENAA حضور پیدا کرده بود که بر اساس آن محصول آینده آنر به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود.

تیزر آنر نوت 10 که به تازگی توسط شرکت سازنده آن منتشر شده، استفاده از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی را تایید می کند. در این تیزر اطلاعات بیشتری در رابطه با محصول آینده آنر وجود ندارد. در گذشته تصاویری از این دستگاه به همراه کنسول بازی نینتندو سوییچ در فضای مجازی منتشر شده بود ( تصاویر جدید آنر نوت 10 خبر از نمایشگر غول پیکر این دستگاه می دهد ).

این دستگاه به فناوری GPU Turbo مجهز می شود که افزایش کارایی آن را در پی دارد. این گوشی هوشمند در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود ( مشخصات آنر نوت 10 لو رفت؛ 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ). انتظار می رود این دستگاه به سیستم مخصوصی برای کاهش دمای خود مجهز شود.

بر اساس TENAA گوشی آنر نوت 10 به نمایشگر 6.9 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت محصول آینده آنر را پردازنده Kirin 970 تامین می کند. این گوشی هوشمند در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

گوشی آنر نوت 10 در بخش پشتی خود به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 24 مگاپیکسلی مجهز می شود. آنر برای این دستگاه دوربین سلفی تکی 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این دستگاه از سوی شرکت آنر منتشر نشده است.

ارسال نظر