5 نوآوری گوشی هواوی nova 3 که شما را ستاره عکس های سلفی می‌کند!

رسانه کلیک - تصاویر سلفی در دوران فعلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند در هر سری از نسل‌های گوشی‌های خود به سراغ دستاوردهایی بیشتر در این زمینه می‌روند. دستگاه‌های نسل سوم هواوی مانند نوا 3 توسط هوش مصنوعی (AI) وضوح رنگ و کنتراست بهتری را به همراه دارند و این در حالی است که می‌توانند تمامی جزئیات در جلو و پشت‌صحنه را ثبت کنند.

5 نوآوری گوشی هواوی nova 3 که شما را ستاره عکس های سلفی می‌کند!

بیایید نگاهی به پنج نوآوری Huawei nova 3 داشته باشیم که این گوشی را برای عاشقان سلفی بهترین می‌کند.

1 - هواوی نوا 3 د ارای دوربین جلویی دو گانه ( ۲۴ + ۲ مگاپیکسل )

گوشی‌های هوشمند این نسل به یک جفت دوربین جلویی دوتایی (۲۴ + ۲ مگاپیکسل) مجهز شده‌اند. پیشرفت‌هایAI باعث شده است تا با سریع‌ترین زمان ممکن تصاویر سلفی شما چه از محیط و چه از سوژه ثبت بشوند. ایجاد اثرات بوکه واقعی در حین حفظ عمق و جزئیات صحنه بلافاصله ممکن است و با لنزهای عریض در این نسل می‌توانیم طیف بسیار مناسبی را از رنگ‌های صحنه داشته باشیم.

2 - ثبت تصاویری بی نظیر با تشخیص هوشمند صحنه

از لحاظ تاریخچه نرم‌افزاری، گوشی‌ها و برنامه‌های زیبایی همیشه تمرکز خود را بر روی یک موضوع قرار داده‌اند و توجه کمی به پس‌زمینه سوژه و رابطه آن با تصویر داشته‌اند. چنین تصاویری معمولاً هنگام ثبت جزییات زیادی از پس‌زمینه را ثبت نمی‌کنند. با این‌حال، نوا 3 و nova 3i با تشخیص صحنه به‌صورت هوشمند به دستگاه اجازه می‌دهند تا بیش از ۲۰۰ صحنه را در ۸ دسته از جمله آسمان آبی، ساحل، گیاه، شب و گل در محیط داخلی و یا حتی برف تشخیص دهند و سپس به‌صورت خودکار تنظیمات لازم را اعمال کنند.

هواوی در این سری قول داده است تا تمامی جزییات در یک صحنه را به بهترین نحو ثبت کند.

3 - بهینه سازی زیبایی در تصاویر به صورت واقعی

بسیاری از برنامه‌های عکاسی سنتی فاقد یک تجربه کاربری عالی هستند. با مرور شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شوید بسیاری از تصاویر سلفی ثبت و پخش‌شده فاقد ویژگی‌هایی هستند که بتوانیم به آن‌ها تصاویر واقعی بگوییم. در بسیاری از تصاویر اندازه قسمت‌های مختلف بر روی صورت به نسبت درست نبوده و با یک نا هماهنگی روبه‌رو هستیم.

بنابراین، برای بهتر درک کاربران و پیدا کردن چگونگی تعریف زیبایی، هوآوی پس از بررسی کاربران خود یک پایگاه داده گسترده‌ای از تصاویر سلفی ساخته است و از داده‌ها برای بهبود الگوریتم‌های زیبایی آن استفاده می‌کند. سری هواوی نوا 3 بهترین تکنولوژی را برای گرفتن یک تصویر با طعم هوش مصنوعی به کاربر ارائه می‌دهد. الگوریتم زیبایی فعال هوش مصنوعی حتی می‌تواند بافت صورت را برای کاربران بهینه کند و معنای تازه‌ای از زیبایی را ایجاد کند.

4 - تصاویر برجسته HDR Pro Shots حتی در تاریکی !

عکس‌برداری در محیط‌های تاریک همیشه برای عکاسان به‌عنوان یک مشکل قلمداد شده است. مدت‌ها پیش، عکاسان مجبور بودند در کنار شرایط روشنایی که خارج از کنترل آنها هستند، کار کنند و قادر به‌قرار گرفتن در معرض اشیاء خاص نباشند. برای مقابله با این مسئله، Huawei راه‌حلی را برای استفاده از سخت‌افزار و نرم‌افزار در nova 3 معرفی کرد. اندازه‌گیری چندنقطه‌ای بر روی دستگاه هوشمندانه بهینه‌سازی شده و تنظیم نوردهی برای هر ردیف جداگانه پیکسل‌ها روی سنسور برای دستیابی به اثر HDR را تنظیم می‌کند.

5 - هوش مصنوعی در ثبت تصاویر با رزولوشن بسیار بالا

هواوی Nova 3 دارای تکنولوژی‌هایی است که می‌تواند در ثبت تصاویر، حداکثر رزولوشن را رعایت کند. با تحلیل کناره‌های هر شی‌ء در صحنه، تصویر بسیار شفاف و واضح ثبت خواهد شد. دوربین به‌صورت هوشمند بهترین تنظیمات را برای ثبت هر تصویر در هر حالتی اعمال می‌کند تا خروجی بسیار باکیفیت و شفاف باشد.

هدف شرکت هواوی جلب‌توجه کاربران جوانی است که عاشق ثبت تصاویر سلفی هستند. جدیدترین محصول سری nova ترکیب بهترین سخت‌افزار و نرم‌افزار است که باهم کار می‌کنند تا یک تجربه کاربری برتر را ایجاد کنند. گوشی های nova 3 و nova 3i می‌توانند تمامی نیازهای شمارا در این زمینه برطرف کنند.

ارسال نظر