تصاویر نسخه آبی رنگ گوشی هواوی P20 لایت منتشر شد

رسانه کلیک - فاصله زیادی تا رونمایی از محصولات سری P20 هواوی نداریم. به تازگی تصاویری از نسخه آبی رنگ گوشی هواوی پی 20 لایت منتشر شده که طراحی آن را نشان می دهد.

تصاویر نسخه آبی رنگ گوشی هواوی P20 لایت منتشر شد

تنها چند هفته تا رونمایی از پرچمداران آینده هواوی زمان باقی مانده است. تا به امروز شایعات و اطلاعات زیادی در رابطه با محصولات سری P20 این شرکت چینی منتشر شده است و انتظار می رود در روزهای باقی مانده حجم این اطلاعات نیز افزایش پیدا کند.

امروز تصاویری از نسخه آبی رنگ هواوی پی 20 لایت منتشر شد. در هفته گذشته هواوی P20 در TENNA حضور یافته بود ( گوشی هواوی P20 در TENAA رویت شد؛ متفاوت تر از آنچه تصور می کردیم ). با توجه به این موضوع که نسخه لایت هواوی P20 در نسخه آبی رنگ روانه بازار می شود، انتظار می رود دو نمونه دیگر آن، هواوی P20 و هواوی P20 پرو نیز در این رنگ به فروش برسد.

در بخش پشتی گوشی هواوی پی 20 لایت از دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی استفاده شده است که به آیفون 10 شباهت دارد. با توجه به این تصویر می توان حدس زد که هواوی برای بدنه این دستگاه از شیشه استفاده کرده است. بر روی پنل پشتی سنسور اثر انگشت با رنگ آبی تیره خودنمایی می کند.

در حالی که تصویر پنل جلویی این دستگاه در شرایط نوری ضعیف ثبت شده است، می توان به راحتی حاشیه های مشکی رنگ نمایشگر را تشخیص داد. این گوشی هوشمند همانند پرچمدار اپل آیفون X به برش نمایشگر مجهز شده است.

انتظار می رود در گوشی هواوی پی 20 لایت از نمایشگر 5.84 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده شود. قدرت این دستگاه را پردازنده Kirin 659 تامین خواهد کرد. این تراشه را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپری و رابط کاربری EMUI 8.0 اشاره کرد.

ارسال نظر