فروش گوشی هواوی پی 20 از مرز 6 میلیون دستگاه گذشت!

رسانه کلیک - بر اساس اخبار جدیدی که به گوش می رسد، فروش گوشی هواوی پی 20 توانست رکورد جدیدی بر جا گذاشته و از مرز رقم 6 میلیون عبور کند.

فروش گوشی هواوی پی 20 از مرز 6 میلیون دستگاه گذشت!

بعد از گذشت دو روز از سخنان مسئولان کمپانی Huawei مبنی بر هدف گذاری فروش 200 میلیون تلفن هوشمند در سال 2018، آنها خبر خوب دیگری را با طرفداران خود به اشتراک گذاشتند. طبق اعلامیه جدید، فروش گوشی هواوی پی 20 که شامل P20، پی 20 پرو و نوا 3e می شود، توانسته رکورد جدیدی را به دست آورده و مجموعه فروش سه محصول یاد شده از مرز 6 میلیون دستگاه عبور کرده است.

کوین هو مسئول بخش گوشی های هوشمند شرکت هواوی به این نکته اشاره کرد که سه گوشی P20 اشاره شده نسبت به نسل پیشین خود (پی 10) در سال گذشته، با افزایش فروش 81 درصدی روبرو شده است و همین موضوع می تواند یادآور تلاش بی وقفه مسئولان این کمپانی برای بهبود محصولات خود باشد. فروش گوشی هواوی پی 20 از عدد 6 میلیون عبور کرد و این در حالی است که مجموع فروش سه گوشی پی 10، پی 10 پلاس و P10 لایت در سال گذشته تنها 3.3 میلیون دستگاه بود. آقای هو متأسفانه اشاره ای به میزان فروش جداگانه سه گوشی پی 20، پی 20 پرو و Nova 3e نکرد، اگرچه با وجود قیمت منصفانه و رقابتی نوا 3 ای، به نظر می رسد که این محصول در جایگاه بالاتری نسبت به دو مدل دیگر قرار گرفته باشد.

فروش گوشی هواوی پی 20

پیش تر گزارش شده بود که گوشی P20 Pro توانسته با اقبال عمومی خوبی میان کاربران مواجه شده و به خاطر دوربین سه گانه و رنگ بندی جذاب، مخصوصا در اروپای غربی توانسته دل کاربران را به دست آورد و فروش آن در این منطقه با رشد 316 درصدی همراه شده است.

کوین هو اطلاعات دیگری در این مورد عنوان نکرد، اما در بخشی از سخنان خود به گوشی میت 20 نیز اشاره کرد و در این باره گفت:

تا پیش از پایان سال 2018، منتظر معرفی یک محصول پرچمدار و فوق العاده دیگر از سوی کمپانی هواوی باشید.

گوشی های سری Mate هواوی در ماه اکتبر سال های پیش به دنیای تکنولوژی معرفی شد و به نظر می رسد که این اتفاق در سال جاری نیز به همین صورت روی دهد.

ارسال نظر