تماشا کنید؛ کالبدشکافی پی 20 پرو همه را متعجب کرد!

رسانه کلیک - پرچمدار جدید هواوی از قابلیت های ویژه ای برخوردار است که دوربین سه گانه تنها بخشی از این قابلیت هاست. به تازگی یکی از کاربران مشهور یوتیوب اقدام به کالبدشکافی پی 20 پرو کرده و امکان تعمیرپذیری این گوشی هوشمند را محک زده است.

تماشا کنید؛ کالبدشکافی پی 20 پرو همه را متعجب کرد!

اگر اخبار حوزه فناوری را دنبال کرده باشید، مطمئنا می دانید که مدت زیادی از معرفی گوشی P20 پرو هواوی نمی گذرد. این گوشی هوشمند با دوربین سه گانه خود توانست توجه بسیاری از کاربران دنیای تکنولوژی را به خود جلب کند، اما در جریان کالبدشکافی پی 20 پرو که به تازگی صورت گرفته، این محصول زیر تیغ و ذره بی متخصصان رفته و کیفیت ساخت آن به طرز چشمگیری خدشه دار شده است.

JerryRigEverything که از جمله افراد مشهور در یوتیوب به حساب می آید، اخیرا کالبدشکافی پی 20 پرو را انجام داده و با نتایج ناامید کننده ای روبرو شده است. جالب است بدانید که بدنه شیشه ای و نمایشگر این گوشی به هیچ وجه با گوریلا گلس محافظت نشده و به همین دلیل در جریان عملیات کالبدشکافی، با خراش بدنه روبرو شد!

وی ویدئوی کامل کالبدشکافی P20 پرو را منتشر کرده تا در کنار مشاهده قطعات داخلی، کیفیت ساخت و درصد تعمیرپذیری آن را نیز مشاهده کنیم. برای جداسازی بدنه پشتی از قطعات داخلی، او مجبور شد تا قسمت عقب را حرارت دهد. سپس برای جداسازی لایه محافظت کننده در مقابل آب، از یک اهرم فلزی کمک گرفت. بد نیست بدانید که گوشی هواوی P20 Pro به گواهی IP67 مجهز است.

جری در خلال کالبدشکافی پی 20 پرو به این موضوع اشاره کرد که جدا کردن بدنه پشتی این محصول آنچنان راحت نیست و هنگام فرو بردن اهرم فلزی، باید بسیار مراقب باشید؛ چرا که امکان بریده شدن کابل های داخلی قرار گرفته در اطراف دوربین سه گانه وجود دارد.

بعد از جداسازی بدنه پشتی از قطعات داخلی، او باید یک سنسور قرار گرفته میان دو دوربین این گوشی را قطع می کرد تا بتواند این قسمت را به صورت کامل جدا کند.

Jerry در پایان خاطر نشان کرد که در صورت بروز مشکل، حتما گوشی خود را به یک متخصص ماهر و مجرب بسپارید، چرا که امکان آسیب رساندن به قطعات دیگر وجود دارد. فیلم کالبدشکافی پی 20 پرو توسط JerryRigEverything را می توانید در این قسمت مشاهده کنید:

در نهایت ذکر این نکته نیز جالب است که تیم iFixit نیز اقدام به کالبدشکافی این محصول کرده و نمره تعمیرپذیری 4 از 10 را به این محصول داده اند.

کالبدشکافی پی 20 پرو

ارسال نظر