هواوی به دنبال فروش 20 میلیون گوشی P20 تا پایان سال 2018

رسانه کلیک - شرکت هواوی در گذشته نه چندان دور از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. بر اساس مصاحبه ای جدید این کمپانی در نظر دارد فروش هواوی P20 را به 20 میلیون دستگاه برساند.

هواوی به دنبال فروش 20 میلیون گوشی P20 تا پایان سال 2018

به تازگی آقای ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در مصاحبه ای اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد فروش هواوی P20 را تا پایان سال 2018 به 20 میلیون واحد برساند. هواوی P20، هواوی P20 پرو و هواوی P20 لایت محصولات این سری را تشکیل می دهند.

در حال حاضر هواوی در میان سه برند برتر تولیدکننده گوشی های هوشمند دنیا در کنار سامسونگ و اپل قرار دارد. به گفته یو این کمپانی نسبت به دیگر شرکت های فعال در این صنعت در کشور چین نزدیک به 10 برابر سرمایه گذاری بیشتری در بخش تحقیق و توسعه خود کرده است تا از فناوری های نوآورانه ای در محصولاتش استفاده کند.

این سرمایه گذاری باعث می شود که دستگاه های آینده این شرکت با پیشرفت بیشتری نسبت به رقبا روانه بازار شوند. ریچارد یو در این مصاحبه اعلام کرد که هواوی با بهینه سازی های نرم افزاری به دنبال بهبود عملکرد دستگاه های قدیمی خود است.

در میان پرچمداران جدید این کمپانی هواوی P20 پرو از مشخصات فنی قدرتمندتری برخوردار است و قیمت بالاتری نیز دارد. این دستگاه از دوربین سه گانه با سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد. نسخه ارزان تر هواوی پی 20 نام دارد که به نمایشگر 5.8 اینچی، دوربین اصلی دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

قدرت این دو گوشی هوشمند هواوی را پردازنده Kirin 970 تامین می کند. هواوی برای این دو محصول از هوش مصنوعی بهره برده که علاوه بر افزایش کارایی آن ها باعث بهبود عملکرد دوربین در شرایط مختلف نیز می شود ( گوشی هواوی P20 پرو کالبدشکافی شد؛ لرزشگیر اپتیکال برای هر سه دوربی ن).

ارزان ترین نسخه هواوی P20 لایت بوده که به نمایشگر 5.84 اینچی و پردازنده کایرین 659 مجهز است. هواوی این دستگاه خود را به دوربین اصلی دوگانه و برش نمایشگر مجهز کرده است.

ارسال نظر