تصویر کیس آیفون 9 پلاس در اینترنت منتشر شد؛ بزرگ ترین آیفون تاریخ!

رسانه کلیک - امروز در رسانه های خبری شاهد درز تصاویر رندر شده از کیس آیفون 9 پلاس بودیم که ظاهرا عنوان بزرگ ترین آیفون تاریخ را به این محصول شرکت اپل نسبت داده است.

تصویر کیس آیفون 9 پلاس در اینترنت منتشر شد؛ بزرگ ترین آیفون تاریخ!

روز گذشته تصویر رندر شده کیس آیفون 9 در رسانه های خبری منتظر شد که به محصولی با نمایشگر LCD مرتبط بود ( قاب آیفون 9 لو رفت؛ برش نمایشگر و دوربین اصلی تکی ). در کنار آن، اپل قصد دارد تا دو آیفون دیگر با صفحه نمایش OLED را به دنیای تکنولوژی معرفی کند که یکی از آنها مانند آیفون X خواهد بود و دیگری، با لقب بزرگ ترین آیفون تاریخ شناخته می شود. پیش تر، از این دستگاه با عنوان آیفون X پلاس یاد می شد که طبق اخبار جدید، باید آن را با نام آیفون 9 پلاس بشناسیم.

شرکت چینی Sanfeng که در امر تولید قاب گوشی های موبایل فعالیت می کند، به تازگی تصویر رندر شده کیس آیفون 9 پلاس را طراحی و منتشر کرده و به جای آیفون X پلاس، از عنوان آیفون 9 پلاس استفاده کرده است.

آیفون 9 پلاس

با نگاهی به تصاویر رندر شده به این موضوع پی می بریم که طراحی محصول یاد شده، مانند آیفون ایکس خواهد بود. اگر از روبرو به این دستگاه نگاه کنیم، با نمایشگری تمام صفحه با حاشیه بسیار کم روبرو هستیم که در بالای آن، مانند آیفون 10 فضایی برش خورده به چشم می خورد که سنسورهای تشخیص چهره درون آن قرار گرفته اند. طبق پیش بینی ها به نظر می رسد که آیفون 9 پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی OLED و ابعاد 7.7 × 77.4 × 157.5 میلیمتر همراه خواهد بود.

مانند آیفون X، در قسمت سمت راست بدنه iPhone 9 Plus شاهد دکمه هوم هستیم و دکمه های افزایش و کاهش صدا و سوییچ مربوط به سایلنت نیز در سمت چپ قرار گرفته اند. فضای پایینی دستگاه به طرز مرموزی به نمایش گذاشته نشده و مشخص نیست که این گوشی به درگاه لایتنینگ مجهز است یا اپل تغییراتی را در این زمینه به اجرا گذاشته است.

آیفون 9 پلاس

مشخصات سخت افزاری محصولات جدید اپل تا به این لحظه افشا نشده، اما اخبار و شایعات حاکی از آن است که آیفون 9 پلاس به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز بوده و پردازنده A12 به عنوان مغز متفکر دستگاه ایفای نقش می کند. از آنجا که آیفون 10 با قیمتی معادل 999 دلار عرضه شد، به نظر می رسد که iPhone 9 Plus کمی بالاتر ارزش گذاری شود.

از آنجا که تولید این قاب ها هم اینک آغاز شده، به نظر می رسد که اواخر ماه آگوست باید منتظر ورود آنها به بازار باشیم.

ارسال نظر