معرفی نسل دوم آیفون اس‌ ای عقب افتاد!

رسانه کلیک - گرچه در گذشته شایعات به معرفی نسل دوم آیفون اس‌ ای در سال 2018 اشاره کرده بودند، گزارشی جدید این موضوع را رد می کند.

معرفی نسل دوم آیفون اس‌ ای عقب افتاد!

شایعات پیشین خبر از معرفی نسل دوم آیفون اس‌ ای در کنفرانس WWDC 2018 می داد. با این حال، اپل در این مراسم از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی نکرد ( در کنفرانس WWDC 2018 چه گذشت؟ ).

در سال 2016 شرکت اپل نسل اول گوشی آیفون SE را معرفی کرد. در گذشته نه چندان دور شرکت سازنده لوازم جانبی محصولات اپل، Olixar ادعا کرده بود که از نسل دوم آیفون اس‌ ای با طراحی مشابه آیفون X در سال جاری میلادی رونمایی می شود.

این شرکت به تازگی عنوان کرده که اپل قصد ندارد از این دستگاه در سال 2018 رونمایی کند. به اعتقاد آن اپل در سال جاری میلادی تنها از آیفون های مجهز به نمایشگر بزرگ رونمایی می کند. در ماه های اخیر شاهد انتشار رندرهای بی شماری از نسل دوم آیفون اس‌ ای در فضای مجازی بوده ایم ( سبک طراحی آیفون SE 2 را در تصاویر جدید ببینید ).

در ماه گذشته شرکت Olixar اعلام کرد که تولید لوازم جانبی نسل دوم آیفون اس‌ ای را شروع کرده است. با این وجود، گفته می شود که تولید این گوشی هوشمند متوقف شده و این شرکت نیز لوازم جانبی آن را تولید نمی کند. با توجه به این موضوع به نظر می رسد تا یک سال دیگر آیفون SE اصلی نماینده اپل در بخش اسمارت فون های کامپکت باشد.

در گذشته شایعات به ابعاد یکسان نسل دوم آیفون اس‌ ای با نسخه اصلی این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند. با این حال آیفون SE2 به علت حاشیه های کم نمایشگر در مقایسه با نسل گذشته خود از صفحه نمایش بزرگتری بهره می برد.

شایعات به وجود برش نمایشگر این دستگاه همانند آیفون ایکس اشاره کرده بودند. برخی از گزارش ها این دستگاه را آیفون X مینی نامیده و مشخصات سخت افزاری آن را با آیفون 8 یکسان می دانستند.

ارسال نظر