تصاویر جدید از نمای جلویی گوشی آیفون اس ای 2 برش نمایشگر را تایید می کند

رسانه کلیک - طی چند وقت اخیر، تصاویر زیادی از گوشی آیفون اس ای 2 در منابع خبری منتشر و به این ترتیب، نام دستگاه یاد شده مدتی است که تیتر اول برخی منابع خبری شده است. به تازگی نمای جلوی این گوشی هوشمند در تصاویر جدید مشاهده شده است.

تصاویر جدید از نمای جلویی گوشی آیفون اس ای 2 برش نمایشگر را تایید می کند

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می دانید که اپل در حال توسعه و تولید گوشی آیفون اس ای 2 بوده و حرف و حدیث ها پیرامون آن اخیرا بالا گرفته است. در حالی که این شایعات از منابع خبری مختلف به گوش می رسد، اما اکثر آنها روی یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن هم امکان وجود نمایشگر برش خورده در گوشی آیفون اس ای 2 است.

پیش از آنکه به جزئیات مطلب بپردازیم، بیایید با هم نگاهی به پاسخ این سوال بیاندازیم که چرا گوشی آیفون SE 2 تا این اندازه محبوب و مشهور شده است؟ تولید آیفون X و قرار دادن قابلیت تشخیص چهره و دوربین True Depth در این محصول، دنیای تکنولوژی را با دگرگونی جدیدی روبرو کرد و شرکت های مختلف را بر آن داشت تا محصولات خود را برای رقابت با پرچمدار جدید اپل به روز کنند. همین موضوع سبب شد تا آیفون ایکس با طرفداران زیادی در سراسر دنیا روبرو شود، اما عده زیادی از مردم نیز قادر به پرداخت هزینه 1000 دلاری برای خرید آن نبودند.

به این ترتیب عرضه قابلیت تشخیص چهره در قالب یک محصول با نمایشگر کوچک تر که طبیعتا قیمتی پایین تر را نیز دارا خواهد بود، می تواند توجه سیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کند. تمامی شایعات و حرف و حدیث هایی که پیرامون این محصول در رسانه ها مطرح می شود، ناخودآگاه باعث می شود تا تمرکز افراد به سمت آن معطوف شود. حتی اگر این اخبار از یک منبع تکراری منتشر شده و بارها تکرار شود.

گوشی آیفون اس ای 2

در تصویر جدیدی که توسط Olixar، شرکت تولید کننده لوازم جانبی منتشر شده، شاهد یک طرح شماتیک از گوشی آیفون اس ای 2 در کنار آیفون 5S هستیم. طراحی این محصول همان طور که می بینید، از نظر بدنه آنچنان تفاوتی با نسل پیشین این دستگاه ندارد و تنها نمایشگر آن به صورت برش خورده و تمام صفحه درآمده است. به این ترتیب سایز و ابعاد آن به هیچ عنوان تغییری پیدا نمی کند و همان محصول خوش دست را شاهد هستیم.

در تصویر زیر، ابعاد شیار بالایی نمایشگر یا همان ناچ را می بینیم. همان طور که می دانید، آیفون 10 اولین محصولی بود که با نمایشگر برش خورده عرضه شد. شیار بالایی صفحه نمایش در این محصول با طول 27.94 میلیمتری همراه بود، اما در این تصویر سایز ناچ آیفون SE 2 برابر با 18.7 میلیمتر برآورد شده است. به نظر می رسد که اپل موفق شده تا سایز المان های مورد نظر را تا حد امکان کاهش دهد و به این ترتیب، شاهد ابعاد کوچکتری در بالای نمایشگر خواهیم بود.

گوشی آیفون اس ای 2

به نظر می رسد که شرکت Olixar بدون هیچ واهمه ای، اطلاعات محصول بعدی شرکت اپل را یکی پس از دیگری در رسانه های خبری منتشر می کند. اما آیا این بدان معناست که آنها هیچ ترسی از ادامه همکاری با اهالی کوپرتینو ندارند؟

نظر شما در مورد تصاویر منتشر شده چیست؟ آیا تمایلی برای خرید گوشی آیفون اس ای 2 در خود می بینید؟

ارسال نظر