تصویر شماتیک آیفون 6.5 اینچی با دوربین اصلی «سه گانه» بار دیگر خبرساز شد

رسانه کلیک - به تازگی تصویر شماتیک آیفون 6.5 اینچی در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تصویر اپل گوشی هوشمند آینده خود را به دوربین اصلی سه گانه مجهز می کند.

تصویر شماتیک آیفون 6.5 اینچی با دوربین اصلی «سه گانه» بار دیگر خبرساز شد

بسیاری از کاربران منتظر معرفی نسخه پلاس آیفون X در ماه سپتامبر هستند. بر اساس شایعات و گزارش ها این گوشی هوشمند در مقایسه با دو نسخه دیگر از فناوری های جذاب تری بهره می برد.

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.5 اینچی با فناوری OLED بهره می برد. اپل برای تامین قدرت این محصول چیپست 7 نانومتری A12 را در نظر گرفته است.

به تازگی تصویر شماتیک آیفون 6.5 اینچی در اینترنت منتشر شده است که بر اساس آن گوشی هوشمند آینده اپل مانند هواوی P20 پرو از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد.

در گذشته گزارشی مبنی بر استفاده از دوربین اصلی سه گانه در آیفون آینده اپل توسط Lu Jialin منتشر شده بود. بر اساس گفته این تحلیلگر استفاده از سه دوربین در آیفون به کاربران اجازه می دهد تصاویر سه بعدی ثبت کنند ( دوربین سه گانه آیفون 2019 به زوم پیشرفته و تشخیص مسافت مجهز می شود ).

هواوی در گذشته نه چندان دور از اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی سه گانه رونمایی کرده است. این دستگاه از سنسور 40 مگاپیکسلی رنگی، سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو بهره می برد.

بر اساس تصویر شماتیک آیفون 6.5 اینچی این دستگاه از ابعاد کوچک تری در مقایسه با آیفون 8 پلاس بهره می برد. علاوه بر آیفون 6.5 اینچی شاهد افشای تصویر شماتیک آیفون 6.1 اینچی نیز هستیم. شایعات از این دستگاه به عنوان آیفون 9 یاد می کنند.

این نسخه از آیفون به نمایشگر LCD مجهز می شود و فاقد تاچ سه بعدی است. تصویر شماتیک آیفون 6.1 اینچی خبر از دوربین اصلی تکی این گوشی هوشند می دهد.

انتظار می رود اپل در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کند. این سه محصول به فیس آیدی و برش نمایشگر مجهز می شوند.

ارسال نظر