یک توسعه‌دهنده با کمک آیفون 10 چهره خود را مانند روح نامرئی می کند!

رسانه کلیک - یک توسعه‌دهنده ژاپنی به نام کازویا نوشیرو در توییتر خود ویدیویی از بخش‌هایی از برنامه‌ای را که در حال کار بر روی آن است، منتشر کرد. در این ویدیوی کوتاه، چهره کازویا زیر یک ماسک شفاف قرار گرفته است که کل فضای پشت سر او از ورای ماسک به‌راحتی دیده می‌شود. قابلیت نامرئی کردن چهره در آیفون 10 در عین اینکه جالب است اما کمی ترسناک هم به نظر می رسد.

یک توسعه‌دهنده با کمک آیفون 10 چهره خود را مانند روح نامرئی می کند!

در این ویدئوی 10 ثانیه‌ای کازویا نوشیرو (Kazuya Noshiro)، مدیرعامل کمپانی تولید بازی ViRD با پخش تصاویری از چهره کاملاً نامرئی خود فالوئرهای خود را غافلگیر کرد. چهره نامرئی او در این تصویر بیشتر شبیه کسانی است که ماسکی روی چهره خود زده‌اند و در عین اینکه جالب است کمی هم ترسناک به نظر می‌آید. در این ویدئو چهره کازویا دیده نمی‌شود اما پس‌زمینه دیده می‌شود و حتی تصاویر کولر و کمدها و... نیز از پشت ماسکی که روی صورت اوست، دیده می‌شوند؛ درست مانند یک روح که از ورای آن همه چیز دیده می‌شود.

قابلیت نامرئی کردن چهره در آیفون 10

این ویدئوی ترسناک پس از انتشار به شدت نظر کاربران توییتر را جلب کرد و همه آن‌ها نیز مانند ما دوست داشتند بدانند نوشیرو چطور توانسته این شاهکار ترسناک را انجام دهد. گذشته از انیموجی ها، تابه‌حال برنامه‌ای در آیفون 10 نتوانسته ماسکی به این صورت بر روی چهره کاربر درست کند. در انیموجی ها حالت‌های صورت روی ایموجی ها نمایش داده می‌شوند اما این بار، این ماسک با قابلیت نامرئی کردن چهره در آیفون 10 فضای پشت سر را هم نشان می‌دهد.

کازویا نوشیرو درباره این برنامه در توییتر خود گفت وی با همکاری پلتفرم توسعه بازی Unity هنوز در حال کار بر روی این برنامه است.

قابلیت ردیابی چهره در آیفون 10 از زمان رونمایی این قابلیت تاکنون برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است که برخی از آن‌ها فقط جالب و بامزه بوده اند و برخی نیز بسیار کاربردی، اما باید اقرار کنیم که این بار این امکان کمی ترسناک به نظر می‌رسد.

کازویا نوشیرو زمان انتشار این برنامه را اعلام نکرده و هنوز نیز چیزی درباره کاربرد آن نگفته است.

ارسال نظر