ظاهر پنل جلویی گوشی آیفون ایکس پلاس در تصویری جدید لو رفت!

رسانه کلیک - اپل در نظر دارد امسال از سه گوشی هوشمند با طراحی مشابه آیفون X رونمایی کند. به تازگی تصویری از پنل جلویی گوشی آیفون ایکس پلاس منتشر شده که در بالای خود دارای برش نمایشگر است.

ظاهر پنل جلویی گوشی آیفون ایکس پلاس در تصویری جدید لو رفت!

شایعات زیادی در رابطه با آیفون های آینده اپل وجود دارد که شاید معروف ترین آن ها مربوط به رونمایی از سه آیفون جدید توسط این کمپانی در سال 2018 باشد. از میان این سه مدل یکی از آن ها بخاطر کاهش قیمت به پنل LCD مجهز می شود. دو نسخه دیگر همانند آیفون X از پنل OLED بهره می برند.

دو مدل مجهز به پنل OLED در اندازه های مختلف روانه بازار می شوند که یکی از آن ها دارای اندازه نمایشگر یکسان با آیفون X و دیگری صفحه نمایش بزرگتری دارد. به تازگی تصویری در فروم MacX منتشر شده که پنل جلویی گوشی آیفون ایکس پلاس را به نمایش می گذارد.

بر اساس اعلام منبع منتشر کننده، پنل موجود در این تصویر در کارخانه ال جی دیسپلی در کشور ویتنام ساخته شده است. شروع تولید انبوه قطعات آیفون های آینده اپل با توجه به فاصله چندین ماهه تا معرفی آن ها مقداری عجیب به نظر می رسد با این حال شاید نمونه تولیدی آزمایشی باشد.

اگر این تصویر صحت داشته باشد، گوشی آیفون ایکس پلاس از برش نمایشگر همانند آیفون X بهره می برد ( آیفون X پلاس به 4 گیگابایت رم مجهز می شود ). در حالی که شایعات به کاهش اندازه برش نمایشگر در مدل های بعدی آیفون اشاره داشتند، بر اساس این تصویر نمی توان چنین موضوعی را تایید کرد.

در گذشته گزارشات به تامین پنل های OLED مورد نیاز اپل توسط ال جی اشاره کرده بودند، البته در سال گذشته نیز شایعات به استفاده از پنل های OLED ال جی در آیفون X اشاره داشتند که چنین اتفاقی رخ نداد. در حال حاضر سامسونگ پنل های OLED مورد نیاز اپل برای آیفون X را تامین می کند.

ارسال نظر