گوشی لنوو S5 پرو در تاریخ 26 مهر از راه می رسد

رسانه کلیک - شرکت لنوو در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) به صورت رسمی از گوشی لنوو S5 پرو رونمایی می کند. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 636 مجهز می شود.

گوشی لنوو S5 پرو در تاریخ 26 مهر از راه می رسد

در ماه اکتبر از محصولات زیادی رونمایی می شود. چند روز پیش شرکت گوگل گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را در معرض دید عموم قرار داد ( گوشی گوگل پیکسل 3 معرفی شد؛ دوربین حرفه ای هوشمند در دستان شما ). لنوو یکی از شرکت هایی است که در این ماه از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی می کند.

گوشی لنوو S5 پرو در تاریخ 18 اکتبر در کشور چین به صورت رسمی معرفی می شود. این دستگاه مانند گوشی های سری پیکسل 3 و ال جی V40 ThinQ دارای دوربین سلفی دوگانه است ( مشخصات دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ به اینترنت راه پیدا کرد ).

لنوو اوایل سال جاری میلادی گوشی S5 را معرفی کرد. قدرت این دستگاه را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 625 تامین می کند. لنوو اس 5 پرو نمونه قدرتمندتر این گوشی هوشمند محسوب می شود و در همین راستا انتظار می رود قدرت آن را چیپست کوالکام اسنپدراگون 636 تامین کند.

این دستگاه فاقد بریدگی نمایشگر است و از مکانیزم کشویی بهره می برد که دوربین سلفی آن را میزبانی می کند. گوشی لنوو S5 پرو به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شود که نسبت صفحه نمایش به بدنه بالا را برای آن به ارمغان می آورد. این تلفن هوشمند به علت استفاده از پردازنده قدرتمندتر و همچنین دوربین پیشرفته تر، در مقایسه با لنوو S5 قیمت بالاتری خواهد داشت.

گوشی لنوو S5 به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که از نسبت تصویر 18:9 بهره می برد. این دستگاه در بالاترین نسخه خود دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر