گوشی لنوو زد 5 به 4 ترابایت حافظه داخلی مجهز می شود!

رسانه کلیک - در آینده نزدیک از گوشی لنوو زد 5 به عنوان پرچمدار جدید این کمپانی کره ای رونمایی خواهد شد. این دستگاه از ۴ ترابایت حافطه داخلی بهره می برد. 

گوشی لنوو زد 5 به 4 ترابایت حافظه داخلی مجهز می شود!

به تازگی شرکت Smartisan از اولین گوشی هوشمند دنیا با حافظه داخلی ۱ ترابایت رونمایی کرده است. اسمارت فون Smartisan R1 از یک ترابایت حافظه داخلی UFS 2.1 بهره می برد ( حافظه داخلی گوشی Smartisan R1 رکورد زد ). این امکان وجود دارد که در آینده نزدیک شاهد یک رکوردشکنی از سوی رقیب هموطن آن، لنوو باشیم.

معاون مدیر عامل شرکت لنوو اخیرا اطلاعاتی را در رابطه با پرچمدار بعدی این برند، گوشی لنوو زد 5 منتشر کرده است. تا به امروز آقای Cheng اطلاعاتی از این اسمارت فون همانند نام و طراحی آن را در اختیار رسانه ها قرار داده است ( گوشی لنوو Z5 اولین محصول با نمایشگر تمام صفحه در آینده نزدیک معرفی می شود ).

بر اساس اعلام این فرد گوشی لنوو Z5 در نسخه ای مجهز به ۴ ترابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. ۴ ترابایت حافظه فلش حجم بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که البته برای یک گوشی هوشمند مورد نیاز نیست.

آقای Cheng علاوه بر اعلام میزان حافظه داخلی گوشی لنوو زد 5 به اطلاعاتی که کاربران می توانند در این هوشمند ذخیره کنند نیز اشاره کرده است. ۴ ترابایت حافظه داخلی می تواند میزبان ۱ میلیون عکس، ۲۰۰۰ فیلم با کیفیت اچ دی و ۱۵۰ هزار آهنگ FLAC باشد. از این گوشی هوشمند در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد.

علاوه بر حافظه داخلی بالا انتظار می رود که این دستگاه دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ای برابر با 95 درصد باشد. در ساخت پنل پشتی این اسمارت فون از شیشه استفاده شده است. با توجه به اشاره معاون مدیر عامل لنوو به پردازنده های مدیاتک به احتمال زیاد قدرت گوشی لنوو Z5 را پردازنده هلیو P60 تامین می کند.

در نهایت باید گفت این امکان وجود دارد که همانند دیگر پرچمداران موجود در بازار قدرت محصول آینده لنوو را نیز پردازنده اسنپدراگون 845 تامین کند. انتطار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون منتشر شود ( لنوو Z5 در تیزر جدید به نمایش گذاشته شد؛ نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر از 95 درصد ).

ارسال نظر