باتری لنوو Z5 تا 45 روز در حالت استندبای کاربر را همراهی می کند!

رسانه کلیک - به نظر می رسد لنوو قصد دارد تا قبل از معرفی رسمی پرچمدار آینده خود بیشتر ویژگی های آن را اعلام کند. باتری لنوو Z5 تا 45 روز در حالت استندبای دوام می‌ آورد.

باتری لنوو Z5 تا 45 روز در حالت استندبای کاربر را همراهی می کند!

معاون مدیر عامل لنوو آقای Chang Cheng ویژگی جدیدی از لنوو زد 5 را مشخص کرده است. در هفته های گذشته شاهد انتشار برخی از قابلیت های این محصول بوده ایم. این پرچمدار از نسبت نمایشگر به بدنه 95 درصد بهره می برد ( لنوو Z5 در تیزر جدید به نمایش گذاشته شد؛ نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر از 95 درصد ).

بر اساس اطلاعات گذشته این گوشی هوشمند در نسخه ای مجهز به 4 ترابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می گیرد ( گوشی لنوو زد 5 به 4 ترابایت حافظه داخلی مجهز می شود ). در جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط آقای Cheng باتری لنوو Z5 از قدرت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

آقای Cheng بدون اشاره به ظرفیت باتری لنوو Z5 خبر از ماندگاری 45 روزه آن در حالت استندبای می دهد. این میزان شارژدهی به معنای استفاده از یک باتری با ظرفیت بالاست. این کمپانی در آینده نزدیک دعوتنامه های مراسم خود برای رونمایی از لنوو زد 5 را ارسال خواهد کرد. انتظار می رود در تاریخ 14 ژوئن با این محصول ملاقات کنیم.

بنابر اعلام آقای Cheng پرچمدار آینده لنوو دارای 4 ویژگی فوق العاده است و در توسعه آن از 18 پتنت استفاده شده است. علاوه بر نسبت نمایشگر به بدنه بالا و استفاده از 4 ترابایت حافظه داخلی انتظار می رود که پرچمدار آینده این کمپانی به دوربین قدرتمندی نیز مجهز شود.

در گذشته نمونه تصاویر ثبت شده با این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود که خبر از قدرت بالای دوربین این دستگاه می داد ( نمونه تصاویر گرفته شده با گوشی لنوو Z5 پیش از رونمایی خبرساز شد ). در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این اسمارت فون از سوی سازنده آن منتشر نشده است.

با توجه به معرفی وان پلاس 6 در گذشته نه چندان دور و رونمایی از شیائومی Mi 8 در تاریخ 31 مه ، شرکت لنوو برای حضور موفق در بازار باید محصول ویژه ای را معرفی کند ( گوشی شیائومی می 8 در تاریخ 10 خرداد معرفی می شود ).

ارسال نظر