نمونه تصاویر گرفته شده با گوشی لنوو Z5 پیش از رونمایی خبرساز شد!

رسانه کلیک - گوشی لنوو Z5 با کمترین میزان حاشیه نمایشگر در آینده نزدیک معرفی می شود. به تازگی تصاویر ثبت شده توسط دوربین لنوو Z5 در فضای مجازی منتشر شده است.

نمونه تصاویر گرفته شده با گوشی لنوو Z5 پیش از رونمایی خبرساز شد!

تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی هوشمند لنوو زد 5 منتشر شده است. اکثر این اطلاعات توسط معاون مدیر عامل لنوو، Chang Cheng در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

اخیرا آقای Cheng نمونه تصاویر گرفته شده توسط دوربین لنوو Z5 را منتشر کرده است. در این دو تصویر شاهد حضور واترمارک هستیم. در این تصاویر واترمارک لنوو Z5 و دوربین دوگانه همراه با هوش مصنوعی درج شده است. در کنار این عبارات تصویر دوربین دوگانه حضور دارد.

توسط این تصاویر می توان به این موضوع پی برد که دوربین لنوو Z5 از نوع دوگانه بوده و در آن از هوش مصنوعی استفاده شده است. بر اساس این تصاویر دوربین مورد استفاده در پرچمدار آینده لنوو قادر به ثبت تصاویر باکیفیت است.

تا به امروز شاهد انتشار برخی از مشخصات لنوو زد 5 بوده ایم. این دستگاه در نسخه ای مجهز به 4 ترابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد ( گوشی لنوو زد 5 به 4 ترابایت حافظه داخلی مجهز می شود ).

این گوشی هوشمند از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی بهره می برد. بر اساس اعلام آقای Cheng نسبت نمایشگر به بدنه اسمارت فون لنوو Z5 بالاتر از 95 درصد است ( لنوو Z5 در تیزر جدید به نمایش گذاشته شد؛ نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر از 95 درصد ). این محصول به فریم فلزی و پنل پشتی شیشه ای مجهز خواهد شد ( گوشی لنوو Z5 اولین محصول با نمایشگر تمام صفحه در آینده نزدیک معرفی می شود ).

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با پردازنده مورد استفاده در این پرچمدار منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که پردازند هلیو P60 قدرت این اسمارت فون را تامین کند. انتظار می رود از این محصول لنوو در ماه ژوئن به صورت رسمی رونمایی شود.

ارسال نظر