ثبت اختراع گوشی منعطف ال جی با دو نمایشگر

رسانه کلیک - پتنت جدیدی که به تازگی ثبت شده، گوشی منعطف ال جی را به نمایش می گذارد که از دو نمایشگر با لبه های خمیده و دو باتری جداگانه برخوردار است.

ثبت اختراع گوشی منعطف ال جی با دو نمایشگر

اگر به سال 2016 بازگردیم، ال جی پتنتی در مورد یک گوشی با دو نمایشگر جداگانه و مجهز به دو باتری و دو جک هدفون را ثبت کرده بود. این گواهی ثبت اختراع که 28 سپتامبر سال 2016 به ثبت رسید، امروز توسط موسسه WIPO در رسانه ها منتشر شد. این پتنت با عنوان Mobile Terminal نامگذاری شده و بر اساس آن، هر دو نمایشگر دارای لبه های خمیده هستند و کاربران قادر خواهند بود تا مواردی مانند زمان، تاریخ، دما و نوتیفیکیشن ها را در این قسمت مشاهده کنند.

در تصاویر این پتنت شاهد وجود لولاهایی در بالا و پایین دستگاه هستیم که به دو نمایشگر اجازه باز و بسته شدن را می دهد. زمانی که گوشی بسته شده است، از هر دو نمایشگر می توان به صورت جداگانه استفاده کرد. اما زمانی که آنها را باز کنید، دستگاه به حالت کتاب در می آید و کاربر می تواند به این ترتیب مطالب طولانی را مانند ورق زدن کتاب به آسانی بخواند. زمانی که پشت نمایشگرها به یکدیگر می چسبد، دو شخص می توانند به صورت مستقل، دو ویدئوی جداگانه را روی نمایشگر این دستگاه تماشا کرده و توسط دو جک هدفون در نظر گرفته شده، صدای آنها را نیز گوش دهند.

با وجود اینکه گواهی اختراع یاد شده در سال 2016 به ثبت رسیده، اما شاهد وجود سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر اول این دستگاه هستیم و هر دو صفحه نمایش نیز به دوربین دیجیتال و باتری مستقل مجهز هستند.

پتنت گوشی منعطف ال جی نشان دهنده آن است که این شرکت کره ای نیز به جمع سایر شرکت هایی پیوسته که قصد دارند چنین دستگاهی را تولید کنند. اخیرا نیز نام هواوی به این لیست اضافه شده و پیشتر نیز برندهایی مانند اپل، سامسونگ و مایکروسافت فعالیت خود در این زمینه را اعلام کرده بودند.

گوشی منعطف گلکسی X سامسونگ بر اساس پیش بینی ها قرار است اوایل سال آینده وارد بازار شود. پتنت گوشی منعطف ال جی به کاربران اجازه می دهد به صورت همزمان دو ویدئوی مستقل را روی نمایشگر آن مشاهده کنند.

تصاویر این گواهی اختراع را در زیر مشاهده می کنید:


  • گوشی منعطف ال جی

  • گوشی منعطف ال جی

  • گوشی منعطف ال جی

  • گوشی منعطف ال جی
ارسال نظر