ال‌جی V30 رقیب اصلی نوت ۸

رسانه کلیک – تنها چند هفته دیگر تا رونمایی نوت ۸ باقی‌مانده است، در این میان عکس‌هایی از گوشی هوشمند بعدی ال‌جی V30 منتشرشده است که شباهت ظاهر و مشخصات داخلی این گوشی هوشمند به نوت ۸، سامسونگی‌ها را نگران کرده است.

ال‌جی V30 رقیب اصلی نوت ۸

ال‌جی هیچ‌گاه در ساخت و ارائه یک گوشی هوشمند زیبا، موفق نبوده است. ممکن است به طرفداران ال‌جی بربخورد ولی حقیقت این است که این شرکت همیشه در ساخت گوشی‌های هوشمندش، نکاتی را رعایت نکرده است. حتی پرچم‌دار جدید ال‌جی،G6 ازنظر بسیاری از تحلیل گران هیچ‌کدام از مؤلفه‌های یک گوشی هوشمند زیبا را نداشت. انگار ال‌جی به خودش آمده است و تغییرات عمده‌ای در طراحی گوشی‌های هوشمندش اعمال کرده است.V30 اسمارت فونی است که بازی را به نفع ال‌جی تمام می‌کند.

ال‌جی V30 از برخی جهات به شدن شبیه گلکسی S8 است.V30 را می‌توان فرزند G6 و S8 دانست. ال‌جی در طراحی V30 تمام نکات ظریف را رعایت نکرده است ولی تا حد زیادی به ایدئال نزدیک شده است. ازجمله نکات مثبت که در طراحی V30 رعایت شده است می‌توان به صفحه‌نمایش لبه به لبه و دوربین دوگانه بهتر اشاره کرد.

ال‌جی V30 رقیب اصلی نوت 8

مشخصات فنی V30 هم مدتی است در وب‌سایت‌ها منتشرشده است. ازجمله آن‌ها می‌توانیم به صفحه‌نمایش ۶ اینچی OLED، رزولوشن QHD، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴/۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری اشاره‌کنیم. در قسمت بالای ال‌جی V30، صفحه‌نمایش ثانویه تعبیه می‌شود.

نکته جالب اینجا است که مشخصات فنی نوت ۸ و V30 شباهت‌ها و نکات مشترک زیادی دارند. ال‌جی در طراحی گوشی‌های هوشمند سری G چندان موفق نبوده است. اگرچه گوشی‌های ال‌جی اکثراً سخت‌افزار بسیار قوی و ساختار خوبی دارند، ولی زیبایی هم نکته‌ای است که کاربر حین خرید به آن توجه می‌کند. به نظر می‌رسد که ال‌جی V30 آمده تا گوشی‌های ال‌جی را زیباتر جلوه دهد.

ارسال نظر