دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ بروزرسانی جدیدی دریافت کرد

رسانه کلیک - دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ آپدیت شد. این بروزرسانی کارایی دوربین گوشی ال جی را در ثبت تصاویر HDR بهبود می دهد.

دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ بروزرسانی جدیدی دریافت کرد

جدیدترین پرچمدار ال جی ، گوشی وی 40 تین کیو هنوز روانه بازار نشده است؛ با این حال این شرکت کره ای برای آن بروزرسانی عرضه کرده است. دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ دارای سه سنسور است که دو سنسور آن دارای رزولوشن 12 مگاپیکسلی بوده و سنسور سوم از رزولوشن 16 مگاپیکسلی بهره می برد.

آپدیت دوربین ال جی V40 ThinQ حجمی برابر با 390 مگابایت دارد. کاربران با دریافت این بروزرسانی تغییرات زیر را تجربه می کنند:

  • بهبود عملکرد دوربین در ثبت تصاویر HDR
  • بهبود رنگ و شفافیت تصاویر ثبت شده در محیط های باز
  • بهبود عملکرد فوکوس خودکار
  • بهبود هاله نور اطراف اجسام در ویدیوهای ضبط شده

نزدیک به 10 روز پیش بود که کمپانی ال جی از گوشی V40 ThinQ به صورت رسمی رونمایی کرد ( گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ معرفی شد؛ نمایشگر 6.4 اینچی و دوربین اصلی سه گانه ). این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات زیادی را در بخش طراحی تجربه نکرده است.

گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ

گوشی ال جی وی 40 تین کیو به نمایشگر 6.4 اینجی با فناوری P-OLED و رزولوشن 3120 × 1440 پیکسل مجهز شده است. صفحه نمایش این دستگاه از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 بهره می برد و از فناوری HDR 10 پشتیبانی می کند.

قدرت جدیدترین پرچمدار شرکت ال جی را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 630 است. این اسمارت فون تنها در یک نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود که از کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه است. سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1، استاندارد IP68 ، بلوتوث نسخه 5.0 و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی دیگر مشخصات گوشی ال جی V40 ThinQ را تشکیل می دهند.

ارسال نظر