مشخصات دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - پرچمدار آینده ال جی از 5 دوربین بهره می برد. اخیرا مشخصات دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

مشخصات دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ به اینترنت راه پیدا کرد

ال جی قصد دارد در آینده نزدیک از فبلت جدید خود به صورت رسمی رونمایی کند. این دستگاه از 5 دوربین شامل دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه بهره می برد. امروز ایوان بلس مشخصات دوربین گوشی ال جی V40 ThinQ را در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

در بخش پشتی این دستگاه سه سنسور خودنمایی می کند که هر یک از آن ها وظیفه خاصی را بر عهده دارد. در زیر این سه سنسور، فلاش LED قرار گرفته است. بر اساس شایعات گذشته، سنسور اثر انگشت این دستگاه زیر دوربین اصلی آن قرار می گیرد.

شایعات رزولوشن سنسورهای دوربین این دستگاه را اعلام کرده بودند. انتظار می رود دوربین این دستگاه میزبان سنسورهای 16، 12 و 8 مگاپیکسلی باشد. نمونه 16 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی، نمونه 12 مگاپیکسلی دارای زاویه دید عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی به صورت تله فوتو است.

در جلوی این گوشی هوشمند دو سنسور دوربین قرار می گیرد. به احتمال زیاد این سنسورها دارای رزولوشن 8 و 5 مگاپیکسلی بوده و به صورت استاندارد و با زاویه دید عریض کار می کنند.

بر اساس گزارش ها، گوشی ال جی وی 40 تین کیو به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری OLED و رزولوشن +QHD، پردازنده اسنپدراگون 845 و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد.

ال جی در تاریخ 4 اکتبر به صورت رسمی از گوشی ال جی V40 ThinQ رونمایی می کند. انتظار می رود همزمان با معرفی این اسمارت فون، ساعت هوشمند ال جی W7 نیز در معرض دید عموم قرار بگیرد. شایعات به قیمت 250 دلاری این اسمارت واچ اشاره دارند.

ارسال نظر