پنل جلویی گوشی ال جی V40 ThinQ را مشاهده کنید

رسانه کلیک - امروز تصاویری از پنل جلویی گوشی ال جی V40 ThinQ در فضای مجازی منتشر شد. این دستگاه دارای برش نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه است.

پنل جلویی گوشی ال جی V40 ThinQ را مشاهده کنید

ال جی در ماه آینده میلادی از پرچمدار جدید خود از سری V به صورت رسمی رونمایی می کند. این دستگاه مانند گوشی های گلکسی نوت 9، آیفون XS مکس و گوگل پیکسل 3 در مرکز توجه رسانه ها قرار نمی گیرد با این حال شاهد انتشار گزارش ها و شایعات از این اسمارت فون در اینترنت هستیم.

در گذشته شاهد انتشار چندین رندر از گوشی ال جی وی 40 تین کیو بودیم. به تازگی تصاویر پنل جلویی گوشی ال جی V40 ThinQ به اینترنت راه پیدا کرده است که شایعات گذشته را تایید می کند.

با توجه به تصاویر جدید، انتظار می رود نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه نزدیک به 90 درصد باشد. حاشیه های اطراف صفحه نمایش این دستگاه در مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند سری V ال جی کمتر است.

این گوشی هوشمند از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد که این بخش از دستگاه دو سنسور دوربین و اسپیکر مکالمه را میزبانی می کند. در صورتی که شایعات گذشته صحت داشته باشند، پرچمدار آینده ال جی به پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون مجهز می شود.

ال جی از این محصول در تاریخ 4 اکتبر به صورت رسمی رونمایی می کند ( تاریخ معرفی گوشی ال جی V40 ThinQ رسما اعلام شد ). بر اساس شایعات و گزارش ها، گوشی ال جی وی 40 تین کیو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود.

نمایشگر 6.4 اینچی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 مشخصات ال جی V40 ThinQ را تشکیل می دهند.

پنل پشتی این دستگاه میزبان دوربین اصلی سه گانه بوده که این دوربین دارای سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.5، سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 و سنسور 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 است.

ارسال نظر