رندر جدیدی از گوشی ال جی V40 ThinQ منتشر شد؛ برش نمایشگر اختیاری

رسانه کلیک - یکی از افشاگران محبوب دنیای فناوری، ایوان بلس رندر جدید گوشی ال جی V40 ThinQ را در حساب توییتر خود منتشر کرد.

رندر جدیدی از گوشی ال جی V40 ThinQ منتشر شد؛ برش نمایشگر اختیاری

ال جی در تاریخ 4 اکتبر در کره جنوبی از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصول بودیم و امروز رندر جدید گوشی ال جی V40 ThinQ توسط ایوان بلس در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

گوشی ال جی وی 40 تین کیو مانند ال جی G7 به بریدگی صفحه نمایش مجهز می شود؛ با این حال می توان آن را به صورت نرم افزاری پنهان کرد. در رندر جدید گوشی ال جی V40 ThinQ بریدگی صفحه نمایش این گوشی هوشمند مخفی شده است.

بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.4 اینچی با فناوری OLED مجهز می شود. انتظار می رود رزولوشن این صفحه نمایش +QHD و نسبت تصویر آن 19.5:9 باشد.

ایوان بلس همراه با انتشار این رندر، خبر از عرضه آن توسط اپراتور مخابراتی AT&T در ایالات متحده آمریکا داده است. بریدگی صفحه نمایش این گوشی هوشمند دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می کند که دارای سنسورهای 8 و 5 مگاپیکسلی است.

در سمت چپ این گوشی هوشمند شاهد حضور دکمه های تنظیم صدا و دکمه گوگل اسیستنت هستیم. در سمت راست ال جی وی 40 تین کیو دکمه پاور خودنمایی می کند.

پرچمدار آینده ال جی به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. جدیدترین افشاگری به استفاده از سنسورهای 16، 12 و 8 مگاپیکسلی اشاره کرده است. در زیر این سه سنسور شاهد قرارگیری اسکنر اثر انگشت هستیم.

انتظار می رود گوشی ال جی V40 ThinQ به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 9 مجهز شود. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به پردازنده اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. احتمال عرضه ال جی وی 40 تین کیو در نسخه ای مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

ارسال نظر