گوشی میت 20 پرو به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود

رسانه کلیک - انتظار می رود در ماه اکتبر با پرچمداران جدید هواوی ملاقات کنیم. گزارشی جدید به استفاده از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در گوشی میت 20 پرو اشاره دارد.

گوشی میت 20 پرو به سنسور اثر انگشت اولتراسونیک مجهز می شود

هواوی از زمان معرفی پردازنده های Kirin بیشتر گوشی های هوشمند خود را به این چیپست ها مجهز می کند. با این حال گفته می شود شرکت های هواوی و کوالکام برای گوشی میت 20 پرو با یکدیگر همکاری می کنند تا آن را مجهز به نسل دوم سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام در معرض دید عموم قرار دهند.

یک نشریه چینی ادعا کرده که گوشی میت 20 پرو به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز می شود. در گذشته این کمپانی از گوشی میت RS پورش دیزاین به همراه این فناوری رونمایی کرده بود ( گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین معرفی شد؛ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر ).

فناوری سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام از دقت بالایی برخوردار است بنابراین انتظار می رود در پرچمدار آینده هواوی عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد. این اسکنر در برابر رطوبت ضعفی از خود نشان نمی دهد.

بر اساس گزارش جدید شرکت های هواوی و وکوالکام به تواقفی دست یافته اند که توسط آن فناوری توسعه یافته توسط کوالکام تا ماه فوریه سال آینده میلادی به صورت انحصاری در اختیار هواوی قرار می گیرد.

در حالی که گزارش ها در گذشته به عدم حضور سیستم شناسایی چهره سه بعدی در پرچمداران آینده هواوی اشاره کرده بودند، گزارش جدید نظر متفاوتی دارد. این گزارش به استفاده از این فناوری در گوشی میت 20 پرو اشاره می کند.

به تازگی یک تصویر واقعی از گوشی هواوی میت 20 پرو در اینترنت منتشر شده است. بر اساس این تصویر فبلت جدید هواوی به نمایشگر مسطح و بدون برش مجهز می شود ( تصویر هواوی میت 20 پرو به همراه مشخصات این گوشی منتشر شد ).

انتظار می رود در این گوشی هوشمند از پردازنده Kirin 980 استفاده شود و بخش پشتی آن همانند هواوی P20 پرو میزبان دوربین اصلی سه گانه باشد.

ارسال نظر