گوشی هوشمند میزو 16 در تاریخ 4 شهریور رونمایی می شود

رسانه کلیک - شرکت میزو قصد دارد در آینده نزدیک محصول جدید خود را به علاقه مندان دنیای تکنولوژی معرفی کند به طوری که 26 آگوست (چهارم شهریور ماه) با گوشی هوشمند میزو 16 ملاقات خواهیم کرد.

گوشی هوشمند میزو 16 در تاریخ 4 شهریور رونمایی می شود

مدیر عامل میزو به تازگی اطلاعات جدیدی را در رابطه با گوشی هوشمند میزو 16 در اختیار رسانه ها قرار داده است. در گذشته اعلام شد از این دستگاه در اواخر ماه ژوئن و یا اوایل ماه آگوست رونمایی می شود؛ اما این کمپانی به تازگی اعلام کرده تلفن هوشمند جدیدش را در تاریخ 26 آگوست معرفی می کند ( گوشی میزو 16 مجهز به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر ماه آگوست معرفی می شود ).

به گفته مدیر عامل این شرکت، این دستگاه در روز معرفی برای فروش عرضه می شود. در گذشته این برند چینی به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 در میزو 16 اشاره کرده است ( میزو 16 پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی و تراشه اسنپدراگون 845 مجهز می شود ). ضمن آنکه برخی شایعات خبر از سنسور اثر انگشت قرار گرفته شده در زیر نمایشگر این دستگاه داده اند.

گوشی هوشمند میزو 16 از نمایشگر کشیده OLED بهره می برد. گفته می شود در زیر صفحه نمایش این دستگاه دکمه هوم حساس به فشار قرار می گیرد. این شرکت به علت استفاده از طراحی تمام صفحه نمی تواند محصول آینده خود را به دکمه هوم معمولی مجهز کند.

انتظار می رود اسمارت فون آینده میزو به سیستم خنک کننده بخار مجهز شود تا دمای آن در زمان فعالیت های سنگین افزایش پیدا نکند. به تازگی مدیر عامل میزو اعلام کرده میزو 16 در نسخه ای مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

به نظر می رسد بالاترین مدل این دستگاه به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز شود. این شرکت قصد دارد در کنار پرچمدار جدید خود از نسخه لایت آن نیز رونمایی کند.

گزارش ها و شایعات به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 710 در میزو 16 لایت اشاره می کنند. این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود است. برای ملاقات با این محصولات باید تا 26 آگوست صبر کنیم.

ارسال نظر