میزو 16 در بنچمارک AnTuTu امتیاز فوق العاده ای کسب کرد!

رسانه کلیک - در آینده نزدیک شرکت Meizu از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند. به تازگی امتیاز اسمارت فون میزو 16 در بنچمارک AnTuTu در اینترنت خبرساز شده است.

میزو 16 در بنچمارک AnTuTu امتیاز فوق العاده ای کسب کرد!

شرکت میزو قصد دارد در تاریخ 26 آگوست به صورت رسمی از جدیدترین پرچمداران خود، میزو 16 و میزو 16 پلاس رونمایی کند ( گوشی هوشمند میزو 16 در تاریخ 4 شهریور رونمایی می شود ). انتظار می رود مدت کوتاهی پس از معرفی، این محصولات برای فروش به بازار عرضه شوند.

در حالی که تقریبا یک ماه تا معرفی این دستگاه فاصله داریم، امتیازهای اسمارت فون میزو 16 در بنچمارک آنتوتو در اینترنت منتشر شده است. بر اساس تصویر فاش شده این گوشی هوشمند امتیازی برابر با 291,866 را به نام خود ثبت کرده است ( پنل جلویی میزو 16 پلاس در تصویری جدید نمایان شد ).

این امتیاز در مقایسه با دیگر پرچمداران چینی بالاتر است. برای مثال شیائومی بلک شارک امتیازی برابر با 289,959، ویوو نکس امتیاز 284,227، وان پلاس 6 امتیاز 282,275 و شیائومی Mi 8 امتیاز 273,221 را به نام خود ثبت کرده اند.

بر اساس اطلاعاتی که در گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود، اسمارت فون میزو 16 دارای سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود است ( میزو ۱۶ به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز می شود ).

قدرت پرچمداران آینده میزو را چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند و حداکثر فرکانس هسته های آن بر روی 2.8 گیگاهرتز تنظیم شده است. این پردازنده در بسیاری از پرچمدران سال جاری میلادی مورد استفاده قرار گرفته است.

این کمپانی علاوه بر دو پرچمدار از یک محصول میان رده با نام X8 نیز رونمایی می کند. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 710 مجهز می شود. این محصول فاقد سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر است.

در گذشته نه چندان دور مدیر عامل این شرکت اعلام کرده بود قدرتمندترین نمونه پرچمدار آینده این کمپانی قیمتی بالاتر از 514 دلار ندارد. میزو قصد دارد گوشی X8 را با قیمتی در محدوده 226 تا 300 دلار در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

ارسال نظر