گوشی میزو 16 ایکس در AnTuTu حضور پیدا کرد

رسانه کلیک - شرکت میزو در آینده اسمارت فون جدید خود را معرفی می کند. به تازگی گوشی میزو 16 ایکس در بنچمارک AnTuTu رویت شده است.

گوشی میزو 16 ایکس در AnTuTu حضور پیدا کرد

شرکت ها برای تولید گوشی های بالارده خود از پردازنده اسنپدراگون 710 استفاده می کنند. شیائومی Mi 8 SE یکی از اولین محصولاتی محسوب می شود که به این پردازنده مجهز شده است. در آینده نزدیک گوشی میزو 16 ایکس مجهز به این پردازنده نیز معرفی می شود.

انتظار می رود در ادامه ماه جاری میلادی از گوشی میزو 16 ایکس به صورت رسمی رونمایی شود. این دستگاه قیمت پایین تری در مقایسه با رقیبان خود خواهد داشت. به تازگی تصویری از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده که امتیاز آن را در بنچمارک آنتوتو به نمایش می گذارد.

این گوشی هوشمند در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب امتیاز 168,247 شده است. این امتیاز در مقایسه با گوشی شیائومی Mi 8 SE کمتر است. در گذشته شرکت Meizu از گوشی های میزو 16 و میزو 16 پلاس رونمایی کرد ( میزو 16 و میزو 16 پلاس معرفی شدند؛ طراحی بی نظیر شرکت چینی ). این محصولات به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شدند و امتیازی نزدیک به 300 هزار در این بنچمارک کسب کردند.

بر اساس TENAA، گوشی میزو 16X به نمایشگر 6 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. ابعاد این دستگاه برابر با 7.5 × 73.6 × 151.2 میلی متر بوده و وزن آن به 154 گرم می رسد.

این گوشی هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 مجهز می شود. این چیپست را 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند. انتظار می رود این دستگاه در نسخه های دیگر نیز روانه بازار شود.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 20 مگاپیکسلی حضور پیدا می کند که سنسور دوم قادر به زوم اپتیکال 3x است. این محصول شرکت میزو به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز می شود. ظرفیت باتری این دستگاه 3000 میلی آمپر ساعتی اعلام شده که از شارژ سریع mCharge 4.0 پشتیبانی می کند.

ارسال نظر