گوشی اندرویدی مایکروسافت در حال توسعه است؛ عقب نشینی بزرگ ردموندی ها!

رسانه کلیک - به نظر می رسد مایکروسافت نیز در نهایت تسلیم گوگل شده است. گوشی اندرویدی مایکروسافت مراحل توسعه خود را طی می کند.

گوشی اندرویدی مایکروسافت در حال توسعه است؛ عقب نشینی بزرگ ردموندی ها!

شرکت مایکروسافت برای چندین سال سیستم عامل ویندوز موبایل را در اختیار شرکت های تولیدکننده گوشی قرار می داد. این کمپانی در سال 2017 تصمیم گرفت توسعه این سیستم عامل را متوقف کند و محصول جدیدی را مجهز به ویندوز موبایل توسعه ندهد.

مایکروسافت پس از توقف توسعه سیستم عامل موبایل خود تصمیم گرفت تبدیل به یک مهره کلیدی در بازار اسمارت فون ها شود. در همین راستا ردموندی ها اپلیکیشن هایی را برای گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS طراحی و در اختیار کاربران قرار دادند.

تا به امروز شایعات زیادی به توسعه سرفیس فون با کدنام Andromeda اشاره کرده اند. این احتمال وجود دارد که در سال آینده میلادی با این محصول ملاقات کنیم ( انتشار تصاویری از طرح مفهومی سرفیس فون؛ یک پرچمدار تاشو) .

به تازگی یکی از فروشگاه های مایکروسافت تایید کرده که این شرکت در حال توسعه یک اسمارت فون برای عرضه در اوایل سال 2019 است. این دستگاه به سیستم عامل موبایل گوگل ، اندروید مجهز می شود.

در حالی که این اطلاعات توسط پاسخ های یک فروشگاه به دست آمده است و نمی توان به آن اعتماد کرد، در تصویر منتشر شده جزئیات زیادی در رابطه با گوشی اندرویدی مایکروسافت وجود دارد. با توجه به این موضوع احتمال معرفی گوشی مایکروسافت با سیستم عامل اندروید وجود دارد.

در حالی که گوشی اندرویدی مایکروسافت برای بسیاری از کاربران می تواند یک گزینه مناسب برای خرید باشد، به نظر می رسد که اطلاعات منتشر شده مربوط به نسخه ای از سیستم عامل اندروید با تغییرات مایکروسافت باشد. مایکروسافت می تواند با تغییراتی در اندروید، نسخه محصوص خود از این سیستم عامل را در اختیار شرکت های تولید کننده اسمارت فون قرار دهد.

با توجه به این موضوع که اطلاعات منتشر شده به رونمایی از این محصول در اوایل سال جاری میلادی اشاره می کند، این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه CES 2019 با این محصول ملاقات کنیم.

ارسال نظر