مشخصات موتو Z3 پلی به همراه مودهای آن افشا شد!

رسانه کلیک - توسعه دهندگان وب سایت XDA به تازگی مشخصات موتو Z3 پلی را به همراه مودهای موتورولا که همراه آن ارائه می شود، در اختیار رسانه ها گذاشتند.

مشخصات موتو Z3 پلی به همراه مودهای آن افشا شد!

گوشی Moto Z3 Play یکی از محصولات موتورولا به حساب می آید که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شایعات پیرامون آن فراوان بوده و اکثر مشخصات و تصاویر آن تا به حال منتشر شده است.

مسئولان موتورولا تصمیم گرفته اند تا مشخصات موتو Z3 پلی را به گونه ای انتخاب کنند تا با تمامی مودها سازگار باشد؛ لذا پیش بینی می شود که این محصول در چهار مدل مختلف زیر در دسترس خریداران قرار گیرد:

  • موتو Z پاور ادیشن: به همراه مود مربوط به باتری
  • موتو Z استایل ادیشن: به همراه Style Shell
  • موتو Z گیم پد ادیشن: به همراه مود گیم پد
  • موتو Z پروجشکن: به همراه مود پروژکتور 70 اینچی

توسعه دهندگان وب سایت XDA به تازگی چنین عنوان کرده اند که از جمله مشخصات موتو Z3 پلی می توان به نمایشگر 6 اینچی AMOLED بدون حاشیه با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 636، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی اشاره کرد.

در زمینه دوربین باید بگوییم که در قسمت پشت بدنه، شاهد دوربین دوگانه به همراه فلاش LED خواهیم بود و برای علاقمندان به سلفی نیز دوربین 8 مگاپیکلسی در نظر گرفته شده است. بد نیست بدانید که در این محصول، خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز نخواهد بود.

در سمت راست بدنه، شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم و برای تأمین توان کلیه قطعات، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که به تکنولوژی توربو شارژ مجهز است و با شارژ شدن 30 دقیقه ای، می تواند حدودا نصف روز شما را یاری کند.

اگرچه Moto Z3 Play به همراه سیستم عامل اندروید اوریو عرضه می شود، اما مسئولین موتورولا قول داده اند که بروزرسانی این محصول را تا دو سال آینده ادامه دهند.

ارسال نظر