رندرهای جدید نوکیا 10 به بیرون درز کرد؛ پنج لنز دوربین دوار با زوم اپتیکال 10x

رسانه کلیک - در نمایشگاه MWC 2018، شرکت HMD Global که مسئولیت تولید محصولات نوکیا را برعهده دارد، از نوکیا 9 رونمایی می کند. با این وجود، شایعات به گوشی نوکیا 10 و ویژگی های آن اشاره دارند. 

رندرهای جدید نوکیا 10 به بیرون درز کرد؛ پنج لنز دوربین دوار با زوم اپتیکال 10x

کنگره جهانی موبایل چند روز دیگر آغاز به کار می کند و برخی شرکت ها از گوشی های پرچمدار خود در این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد. یکی از این شرکت ها HMD Global است که در نظر دارد از نوکیا 9 رونمایی کند. بر اساس گزارش های گذشته، این شرکت از هم اکنون در حال کار بر روی محصول جایگزین آن یعنی گوشی نوکیا 10 است.

مشابه گزارشاتی که در گذشته منتشر شده بود، این رندر نیز به دوربین اصلی دوگانه اشاره می کند که البته از طراحی دایره ای شکل بهره می برد ( تصویری از نوکیا 10 که طراحی دوربین پنج گانه گوشی را نشان می دهد ). علاوه بر رندرها، شاهد انتشار مشخصات دوربین های این دستگاه نیز هستیم.

رندرهای جدید تفاوت چندانی با رندرهایی که گذشته منتشر شده بودند ندارند، البته در رندرهای جدید شاهد حضور دو رنگ جدید هستیم. در پشت این دستگاه از دوربین دوگانه کارل زایس با سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده که از طراحی دایره ای شکل بهره می برد. طراحی سنسور دوم به گونه ای است که کاربر می تواند به پنج دریچه دیافراگم مختلف و همچنین قابلیت زوم اپتیکال 10 برابری دست پیدا کند.

[lightgallery images="154917,154916,154915,154914"]

در بخش جلویی این دستگاه از دوربین سلفی دوگانه استفاده شده البته خبری از برش نمایشگر همانند آیفون X در گوشی نوکیا 10 نیست. این دو سنسور از رزولوشن 8 مگاپیکسلی بهره می برند و دارای فوکوس خودکار و قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن QHD هستند.

انتظار می رود گوشی نوکیا 10 به نمایشگر 6.2 اینچی امولد با نسبت صفحه نمایش به بدنه 85 درصد مجهز شود. بر اساس این رندرها، نوکیا 10 فاقد جک 3.5 میلی متری صدا بوده و نوکیا تنها پورت USB Type-C را برای این محصول درنظر گرفته است.

مشخصات بیشتری از این گوشی هوشمند فاش نشده ولی به احتمال بسیار زیاد قدرت این دستگاه را پردازنده پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد.

ارسال نظر