تصاویر نوکیا 7.1 پلاس به رنگ جدید آن اشاره می کند

رسانه کلیک - شرکت نوکیا در آینده از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصاویر نوکیا 7.1 پلاس به اینترنت راه پیدا کرده است.

تصاویر نوکیا 7.1 پلاس به رنگ جدید آن اشاره می کند

بر اساس جدیدترین گزارش ها، شرکت HMD Global در تاریخ 4 اکتبر از گوشی های نوکیا 7.1 و نوکیا 7.1 پلاس به صورت رسمی رونمایی می کند. انتظار می رود گوشی نوکیا 7.1 پلاس دارای بریدگی نمایشگر باشد. این احتمال وجود دارد که این محصول با نام نوکیا X7 در چین عرضه شود.

به تازگی تصاویر نوکیا 7.1 پلاس به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی پنل پشتی آن را به نمایش می گذارد. این احتمال وجود دارد که دستگاه موجود در این تصاویر نوکیا 7.1 باشد چرا که هر دو محصول آینده نوکیا به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شوند.

بر اساس تصاویر فاش شده، نوکیا 7.1 پلاس دارای پنل پشتی شیشه ای و فریم فلزی است. در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی قرار گرفته و در زیر آن سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند.

تصاویر نوکیا 7.1 پلاس در دو رنگ منتشر شده است. یکی از تصاویر، این گوشی هوشمند را در رنگ نقره ای به نمایش می گذارد که تفاوتی با نوکیا X6 ندارد. در تصاویر دیگر شاهد استفاده از رنگ جدیدی برای گوشی نوکیا هستیم. به نظر می رسد شرکت HMD Global رنگ قهوه ای مسی را برای محصول جدید خود در نظر گرفته است.

بنابر گزارشی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، نوکیا 7.1 و نوکیا 7.1 پلاس به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 710 مجهز می شوند. انتظار می رود نوکیا 7.1 دارای نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

نوکیا 7.1 پلاس در مقایسه با برادر خود به میزان رم و حافظه داخلی بیشتری مجهز می شود. در حالی که ابعاد نمایشگر نوکیا 7.1 پلاس مشخص نشده، این دستگاه دارای نسبت تصویر 19:9 است. تا به امروز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این دو اسمارت فون در فضای مجازی منتشر نشده است.

ارسال نظر