قیمت نوکیا 7.1 در وب‌سایت آمازون لو رفت!

رسانه کلیک - شرکت HMD Global در آینده نزدیک از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی می کند. به تازگی قیمت نوکیا 7.1 توسط آمازون فاش شده است.

قیمت نوکیا 7.1 در وب‌سایت آمازون لو رفت!

در روزهای گذشته اطلاعات زیادی از گوشی نوکیا 7.1 در فضای مجازی منتشر شد. علاوه بر مشخصات فنی، شاهد انتشار مشخصات فنی و قیمت این دستگاه نیز بودیم.

به تازگی صفحه پیش فروش این گوشی هوشمند در وب‌سایت آمازون در کشور اسپانیا مشاهده شده است. این وب‌سایت تاریخ عرضه و قیمت نوکیا 7.1 را مشخص کرده است.

شرکت HMD Global فردا مراسمی را برای معرفی گوشی های هوشمند جدید خود برگزار می کند. انتظار می رود در این مراسم گوشی های نوکیا 7.1 به همراه نسخه پلاس آن در معرض دید عموم قرار بگیرد.

بر اساس اطلاعات موجود در آمازون، فروش این دستگاه از تاریخ 22 اکتبر شروع می شود. قیمت نسخه مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 354.87 یورو اعلام شده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت نمونه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می رود این گوشی هوشمند با قیمت 400 یورو در اختیار خریداران قرار گیرد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.84 اینچی مجهز می شود که در زیر آن حاشیه زیادی به چشم می خورد. نوکیا برای این محصول برش نمایشگر در نظر گرفته است. بخش پشتی این دستگاه جنس شیشه ای داشته و دوربین اصلی دوگانه را میزبانی می کند.

دوربین دوگانه این گوشی هوشمند از چیدمان عمودی بهره می برد و با مشارکت شرکت زایس توسعه یافته است. به نظر می رسد این دستگاه به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 636 مجهز شود که کمی ناامیدکننده است. در حال حاضر گوشی نوکیا 7 پلاس با قیمتی نزدیک به 400 یورو از چیپست اسنپدراگون 660 بهره می برد.

فردا نوکیا از گوشی نوکیا 7.1 به همراه نوکیا 7.1 پلاس رونمایی می کند. نمونه پلاس این اسمارت فون به تراشه کوالکام اسنپدراگون 710 مجهز می شود.

ارسال نظر